Yoshii Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Så du må gå til småripsene for å få høre at du har stor kuk, bra i senga etc? Nei, prøver du å være morsom her ? Skjønner ikke hvordan du åpenbart kan forsvare en slik situasjon. Om det ikke blir problemer med myndighetene, kan det fort bli problemer med foreldrene til jenta, for å ikke snakke om hvor upopulær man blir blant kjentfolk. Nå ble det jo litt off tema i off tema da, men jeg forsvarer de om de virkelig vil bli sammen, hvorfor skulle de ikke få lov til det, men som du sier, at han blir upopulær er vel kanskje i dag ikke så rart, hvor folk lever livene sine på facebok å er ultimate overfladiske å bare ute etter å finne mest mulig snusk om andre for å tilfredstille sine egne psykopatiske og narsissistiske behov. Det tviler jeg på. Men jentene tror gjerne selv at de er på et helt annet modningsnivå og trakter etter eldre gutter/menn fordi det er spennende. Ja, å fortsatt ser du ikke det? rett foran nesa på deg, du sier det tom selv, men kan jo si sånn som hu dama på Kongsvik videregående, : Er du blind så er du blind, er ikke noe å gjøre med det Endret 7. april 2013 av Yoshii 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva er det jeg ikke ser? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Ja, å fortsatt ser du ikke det? rett foran nesa på deg, du sier det tom selv, men kan jo si sånn som hu dama på Kongsvik videregående, : Er du blind så er du blind, er ikke noe å gjøre med det Var sammen med en på 22, når jeg var 14. Dessuten når man er vant til å bli sjekket opp av eldre gutter, så er det lite spennende. Var vel mer for bekreftelse, enn noe annet. Idag ser jeg bare på det som barnerov. Endret 7. april 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Var sammen med en på 22, når jeg var 14. Dessuten når man er vant til å bli sjekket opp av eldre gutter, så er det lite spennende. Var vel mer for bekreftelse, enn noe annet. Idag ser jeg bare på det som barnerov. Hvor lenge var dere sammen? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvor lenge var dere sammen? Tre måneder, i full offentlighet. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva er det jeg ikke ser? Dem trakter etter eldre for at det kanskje er litt mer givende enn å trakte etter 12 åringer. Tre måneder, i full offentlighet. Hva skjedde, gjorde han det slutt med deg? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva skjedde, gjorde han det slutt med deg? Long story short; To av de nærmeste kompisene hans, som også likte meg, fant ut at han gikk bak ryggen min. Var utro, noe som jeg synes er bedre enn å prøve å forme jenta og gi seksuelt press. Var rimelig tett vennegjeng, fordi om aldersforskjellen var stor. Han fikk juling, og alle kuttet kontakten med han. Vi gjorde det vel aldri slutt heller, bare sluttet å prate/møtes før jeg fikk vite hva som hadde skjedd. Med andre ord, man kan være interessert i noen som er flere år eldre enn seg selv, men det betyr ikke nødvendigvis at hun vil være seksuelt aktiv. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Long story short; To av de nærmeste kompisene hans, som også likte meg, fant ut at han gikk bak ryggen min. Var utro, noe som jeg synes er bedre enn å prøve å forme jenta og gi seksuelt press. Var rimelig tett vennegjeng, fordi om aldersforskjellen var stor. Han fikk juling, og alle kuttet kontakten med han. Vi gjorde det vel aldri slutt heller, bare sluttet å prate/møtes før jeg fikk vite hva som hadde skjedd. Med andre ord, man kan være interessert i noen som er flere år eldre enn seg selv, men det betyr ikke nødvendigvis at hun vil være seksuelt aktiv. Trenger jeg si noe egentlig? synd at dere ble utsatt for samfunnets brutaliteter å ignoranse, det er ikke rart at du nå ser det på som barnerov, når det endte sånn, du ble sikkert sint å skuffet regner jeg med, å da er det enkelt, alle hadde sympati med deg, alle presset i deg om hvor stakkars offer du er for en "pedofil" mann, som han garantert ble kalt av de som holdte med deg. Ja det finnes tilfeller der hun ikke er seksuelt aktiv, sånn som med alt annet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Var ikke mange dagene jeg var skuffet, nei. Kompisene hans var jo like gamle, og hadde kjæreste som var like gammel som meg. Så "pedofil" kan du bare legge i skuffa. De bare reagerte kraftig på at han gikk bak ryggen min. Finner det morsomt at du drar opp sympati, ettersom det var det siste jeg ville ha. Men det var ikke det som var poenget jeg ville ha fram. Grunnen til at jeg synes det er barnerov er aldersforskjellen. Ei på 14 og en på 22. 8 år. Så kan du bare gi faen, i å komme med grunnene til at jeg ser på ting, som jeg gjør idag. Du klarer ikke å lese alt jeg skriver engang. Sist jeg sjekket var du ikke jente heller! 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Dem trakter etter eldre for at det kanskje er litt mer givende enn å trakte etter 12 åringer. Ja, mer givende i form av at det er spennende. Men det er i orden og helt naturlig. Det er ikke jentungene som gjør noe galt. Utnyttelsen går den andre veien. Jeg ser ikke hvorfor det er mer givende for en 18 - 20-åring å gå etter jenter på 12 - 15-år enn jevnaldrende. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Var ikke mange dagene jeg var skuffet, nei. Kompisene hans var jo like gamle, og hadde kjæreste som var like gammel som meg. Så "pedofil" kan du bare legge i skuffa. De bare reagerte kraftig på at han gikk bak ryggen min. Finner det morsomt at du drar opp sympati, ettersom det var det siste jeg ville ha. Men det var ikke det som var poenget jeg ville ha fram. Grunnen til at jeg synes det er barnerov er aldersforskjellen. Ei på 14 og en på 22. 8 år. Så kan du bare gi faen, i å komme med grunnene til at jeg ser på ting, som jeg gjør idag. Du klarer ikke å lese alt jeg skriver engang. Sist jeg sjekket var du ikke jente heller! Du fikk nå sympati uansett om du ville ha det eller ikke, (det er jo greit det, siden han var utro mot deg, hadde skjedd uansett om du var 15 16 17 osv) pedofilien har jeg satt i skuffa jeg, for det er nok ikke det i nærheten engang, ,men folk tror jo at det er det, feilinformert eller litt sjalu, eller begge deler kanskje, men nok om det. Grunnen er nok det turbulente som skjedde med deg på den tiden, å nå angrer du nok, hadde det gått bra så hadde du nok ha sett på det med litt mildere øyne. Hva så om jeg ikke er en jente? jeg har en jente sittende på andre siden av sofaen, så hva vil du med det? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Eg kunne sjølv tenkt meg å vore saman med ei på den alderen der, berre for å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Eg kunne sjølv tenkt meg å vore saman med ei på den alderen der, berre for å ha prøvd det. You crazy. 3 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 You crazy. Sa eg noko gale? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Seriøst, gjør deg selv en tjeneste med å slutte å komme med forklaringer på hvorfor jeg har det synet, jeg har på saken idag ++. Bare pga at du ikke deler det samme synet. Kjenner både meg selv, han og saken bedre enn deg. Du fremstår som en idiot. Hva jeg vil med det? Fordi du bare klarer å se saken fra ett perspektiv. Trangsynt, kaller vi det. 3 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ja, mer givende i form av at det er spennende. Men det er i orden og helt naturlig. Det er ikke jentungene som gjør noe galt. Utnyttelsen går den andre veien. Dem er ute etter spenning, å en som kanskje klarer å levere litt bedre enn de umodne 12årige gutter, selvfølgelig er det naturlig å gå etter de som fyller dine behov, istedenfor å sitte i gjørma å ikke komme seg noen vei. Spenning å erfaing ser dem etter ja, dem ser etter det, noen gir, hvorfor er det automatisk at noen må gjøre noe galt her? Jentene takler nok det i de meste tilfeller, men det er som kommer etterpå, det er akkurat som at det blir en rettsak mot en litt eldre gutt som liksom har overgrepet seg på den litt yngre jenta, jenta får fora i seg masse sympati å får hele tiden høre at det er han som er gal, han utnyttet deg bare, gang på gang på gang. repeterer du en løgn mange ganger nok, så tror du at det er det som er sannheten. Jenta forstår først selvsagt ikke hva som foregår, hu har frivillig vært med på det her, så drar dem opp en sak å lager en stor rettsak ut av det, boom, hu får det rett i trynet, selvfølgelig vil hu vende seg mot han, å når hu i tillegg får vite at det er penger å hente ut av det her, så da er nok saken klar. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Seriøst, gjør deg selv en tjeneste med å slutte å komme med forklaringer på hvorfor jeg har det synet, jeg har på saken idag ++. Bare pga at du ikke deler det samme synet. Kjenner både meg selv, han og saken bedre enn deg. Du fremstår som en idiot. Hva jeg vil med det? Fordi du bare klarer å se saken fra ett perspektiv. Trangsynt, kaller vi det. Har flere perspektiver her jeg vettu. igjen, synd at det gikk galt med deg. Trangsynt kan du selv være, det er du som har en mening som går ut på "det bare er sånn, uansett" det kan ikke være annet. Du kan selv stoppe meg i å kommentere, med at du selv slutter å svare, er det så vanskelig? Endret 8. april 2013 av Yoshii Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fordi om jeg har det synet på saken, betyr det ikke at jeg ikke er åpen for diskusjon og nye perspektiv. Du passer ganske godt til klassifiseringen trangsynt, når du gang på gang skal komme med forklaringer på noen sitt syn på en sak. Ble du så provosert av den første kommentaren min, at du ville ha en form for verbal hevn? Siden du må gjenta deg så ofte. Som en kassettspiller, som har gått til helvete, mens den står på repeat. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fordi om jeg har det synet på saken, betyr det ikke at jeg ikke er åpen for diskusjon og nye perspektiv. Du passer ganske godt til klassifiseringen trangsynt, når du gang på gang skal komme med forklaringer på noen sitt syn på en sak. Ble du så provosert av den første kommentaren min, at du ville ha en form for verbal hevn? Siden du må gjenta deg så ofte. Som en kassettspiller, som har gått til helvete, mens den står på repeat. Det betyr jo akkurat det. Kassetspiller gitt? kan man sette kassetspillere på repeat? må spørre, begynner å bli en stund siden jeg brukte kassetspiller. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det betyr jo akkurat det. Now, really? Prøver du å være ironisk, eller er du bare mindre smart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå