AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ja uff dette er fælt. Hun er 13 år, trodde først at hun var eldre (ser eldre ut) sånn kanskje 16, og i verste fall 15. Hun har også nå sagt at hun har følelser for meg. Hva skal jeg gjøre? Er jo bare ekkelt, og også ulovlig. Så noen som vet hva jeg kan, og burde gjøre? Har ikke hatt sex eller vært fysisk med henne på den måten, bare sånn at det er sagt. Anonym poster: 578caafaf7b44eda4956d60d4ffb0420 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Vent minst tre år, og helst fem. 8 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Hmm du virker som en erlig kar. Ta det med ro og vent litt. Endret 31. mars 2013 av Realzi 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Takk for svar. Måtte bare få ut tankene. Får vel gjøre det neste riktige, og holde meg unna - hun er jo bare et barn. Sitter bare med vonde tanker om at jeg - en voksen - liker et barn.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, er til å bli kvalm av. Anonym poster: 578caafaf7b44eda4956d60d4ffb0420 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 dette er ikke så veldig uvanlig mtp hvor ofte slike tråder popper opp her. noen jenter ser eldre ut, prøver å oppføre seg litt mer modent med en tøff voksen som deg og så skjer ting. prøv å finn ut av alderen til folk som ser et par år yngre ut enn deg så du ikke går på lignende smeller seinere og hold deg unna hun, hun er jo som du sier, et barn 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 31. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2013 Og kva var problemet? Om ho likar deg og, så er det fullt mogleg å gjera som alle andre: Full diskresjon. 10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Og kva var problemet? Om ho likar deg og, så er det fullt mogleg å gjera som alle andre: Full diskresjon. Er ikke det juridiske jeg bryr meg om. Spørsmålet er hvordan jeg vil se på meg selv. Og først og fremst hva som er riktig, hun er jo bare et barn. Det er bare feil av meg på alle måter. Anonym poster: 578caafaf7b44eda4956d60d4ffb0420 8 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Er ikke det juridiske jeg bryr meg om. Spørsmålet er hvordan jeg vil se på meg selv. Og først og fremst hva som er riktig, hun er jo bare et barn. Det er bare feil av meg på alle måter. Anonym poster: 578caafaf7b44eda4956d60d4ffb0420 Og korleis kan du vite 100 prosent at ho er 13, og ikkje berre ei på 16 som påstår ho er yngre? Så lenge ho er i stand til å vera friviljug deltakar i ein seksuell aktivitet med glede for de begge, så er ho vel på god tur ut til vaksenverda? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 31. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2013 Og korleis kan du vite 100 prosent at ho er 13, og ikkje berre ei på 16 som påstår ho er yngre? Så lenge ho er i stand til å vera friviljug deltakar i ein seksuell aktivitet med glede for de begge, så er ho vel på god tur ut til vaksenverda? Wow, der forsvant virkelig all sympati for deg og jomfrutråden din. Det der er ikke morsomt. 29 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Og korleis kan du vite 100 prosent at ho er 13, og ikkje berre ei på 16 som påstår ho er yngre? Så lenge ho er i stand til å vera friviljug deltakar i ein seksuell aktivitet med glede for de begge, så er ho vel på god tur ut til vaksenverda? Jeg håper for din del at du seriøst ikke mener det du skriver. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Wow, der forsvant virkelig all sympati for deg og jomfrutråden din. Det der er ikke morsomt. Jeg håper for din del at du seriøst ikke mener det du skriver. Oi, kva er det som vart for kontroversielt nå da? 3 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 fleste menn er vel rundt 13år i hodet når de er 18år ? 4 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Det er et barn vi snakker om her, og et barn vet ofte ikke selv hva de egentlig vil eller hva som er best for de. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Og korleis kan du vite 100 prosent at ho er 13, og ikkje berre ei på 16 som påstår ho er yngre? Så lenge ho er i stand til å vera friviljug deltakar i ein seksuell aktivitet med glede for de begge, så er ho vel på god tur ut til vaksenverda? Hvis hun lyver seg yngre, så betyr det antakelig at hun ikke er interessert i å være sammen med ham uansett. Da jeg gikk på videregående var det en i parallellklassen min som ble sammen med ei jente på 13 år da han var 17 år. Han måtte finne seg i mange stygge morsomheter. "Hæ, går ikke dama di i barnehagen?" "Nærmere null, trangere hull." "Har du husket å kjøpe barnesete til bilen?" osv. Det er ikke verd det. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Det er en grense der på grunn av at yngre ikke skal bli brukt av eldre, denne personen virker som en grei kar men regler er regler. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Og korleis kan du vite 100 prosent at ho er 13, og ikkje berre ei på 16 som påstår ho er yngre? Så lenge ho er i stand til å vera friviljug deltakar i ein seksuell aktivitet med glede for de begge, så er ho vel på god tur ut til vaksenverda? trenger du virkelig noen til å forklare at en trettenåring er et barn som aldeles ikke er på vei ut i voksenverden? stikk hodet ut av ræven og delta i den virkelige verden, herregud 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ja uff dette er fælt. Hun er 13 år, trodde først at hun var eldre (ser eldre ut) sånn kanskje 16, og i verste fall 15. Hun har også nå sagt at hun har følelser for meg. Hva skal jeg gjøre? Er jo bare ekkelt, og også ulovlig. Så noen som vet hva jeg kan, og burde gjøre? Har ikke hatt sex eller vært fysisk med henne på den måten, bare sånn at det er sagt. Anonym poster: 578caafaf7b44eda4956d60d4ffb0420 Bare så det er sagt; jeg har NULL peiling på temaet, men jeg vil som de fleste andre anbefale deg å IKKE gjøre noe før hun har blitt voksen, altså fylt minst 16 (hun er ikke "voksen" når hun er 16, men hun er da i en alder da det er akseptabelt, slik jeg har forstått det). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Poster som anonym da jeg har en annen tråd fra Januar ang. nesten samme tema, da jeg har en venn som er 19 og liker ei på 13. Først lurer jeg, har du blitt 18 i år, og blir hun 14 i år? Mener fortsatt du bør vente, men da er det pittelitt bedre. I mitt eksempel så var fyren på befalsopptak i militæret, mens hu akkurat hadde hatt avslutning i 7.klasse, da ble det straks veldig mye værre. Du virker som en fyr som har alt på stell i hodet, fortsett med det, prøv også så godt du kan å distanser deg fra hu, ikke nødvendigvis p.g.a din egen skyld, men for hennes. La henne få utforske følelser med noen rundt hennes egen alder, la henne vokse på det, istedetfor å få en type som kjører bil og er på byen og drikker Hvem vet, om 3-4 år så kan hu ha blitt en enormt moden jente, og dere passer perfekt, samtidig som følelsene aldri ble borte. Noen unge jenter (og gutter) tåler forhold med stor aldersforskjell godt. Noen dårlig, Noen taklet det egentlig godt, men leser hvordan alle mener det er, og får problemer. Er du glad i jenta, tenk på hennes beste. Man vil jo tross alt kun det beste for de man er glad i. Og selv om hun sikkert tenker det at dere blir ett par, er det beste. Så bør du, som voksen, vite bedre. Risikoen er for stor, både for at hun vil slite litt med det, men også, om det blir oppdaget, eller hun plutselig snur helt om, og blir eitrande forbanna på deg, så sitter du ille i det. Kjør safe, velg heller å rettled jenta, og hold en avstand som gjør at hun ikke blir "avhengig" av deg. Distanser deg gradvis etterhvert som du rettleder henne, også ser du hvordan ting er fremover. Det er hva jeg ville gjort Anonym poster: 02d057529ed416b6a783d0f09dd45114 2 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Jeg syns du fint kan tilbringe en del tid sammen med henne - ikke distanser deg som andre foreslår. Prøv gjerne å bli kjent med henne, og å finne ut om det kan være noe mer i gjære. Som andre har nevnt så kan ting endre seg veldig fort når en av partene er såpass ung, men den som intet våger, intet vinner. Det bør ikke ta veldig lang tid før du finner ut av om dette er noe å satse videre på. Om det er det, ikke ha sex med henne før hun er over seksuell lavalder. Hvis det ikke blir noe mer, så har du i hvert fall prøvd. Endret 31. mars 2013 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå