Gå til innhold

HBO Nordic verdt det?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer å skaffe meg HBO Nordic for månedsprisen 129kr. Men hvordan er kvaliteten på strømmingtjenesten? Hørte det ikke var noe særlig HD kvalitet på serier og filmer i starten. Er det blitt forbedret? Tenkte å gå i innkjøp siden sesong 3 av Game of Thrones kommer på mandag bl.a. Men nok av andre godiser av serier blir nok å se.

Er det å anbefales? Tror jeg ikke gidder å binde meg et helt år, uansett om det er "bare" 79kr måneden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hd funker bedre nå, det er ganske lettbeint å bruke osv. har opplevd at 1 serie (girls) har komt ut tidligere på torrent enn på nettsiden da som var ganske plagsomt.

for å bruke tjenesten må du laste ned en plugin til browseren, som ikke fungerte med opera for sånn 4 mnd siden, vet ikke om den gjør det nå. det kan være litt plagsomt om du vil streame noe mens du er på besøk hos noen.

det er et par bugs som har plaget meg, men jeg tror de kan ha vært relatert til treigt nett og at dersom nettet går knirkefritt vil du ikke erfare de samme bugsene, og selv med mitt til tider ustabile nett virker det som om de har fikset det.

de har nå lagt til en knapp som aktiverer om du vil se HD eller ei og HDen ser fin ut av det lille jeg har sett med HD aktivert. jeg liker tjenesten generelt og har endt opp med å se ting jeg mest sannsynlig ikke hadde lastet ned via tjenesten og kommer definitivt ikke til å avslutte abonnementet med det første (ikke at jeg kan heller, ettersom jeg har bundet meg til et år)

Lenke til kommentar

Alle episodene HBO Nordic har lagt ut er blitt lagt ut innen klokka 12 så langt, og under 24 timer etter premieren i USA. Så jo, du kan se en fersk episode etter jobb.

Men det du ikke kan for eksempel er å se en episode før jobb, ettersom episodene ikke kommer ut på tjenesten før 10-12 på dagen (muligens også tidligere, men ikke rett etter episodene er sendt i USA).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...