tobiasLOL5 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Jeg prøver å dualboote Mac OS X Mountain Lion (10.8.3) og Lion. Jeg har lagd en installasjons disk med Lion på (Diskverktøy). Når jeg prøver å starte mac'en på installasjons disken kommer det bare en x... HJELLLLLP! Trenger svar fort! Tusen takk for svar på forhånd! Endret 30. mars 2013 av tobiasLOL5 Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Ingen som vet?????? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Har du fått det til før eller er det første gangen du prøver å kjøre en dualboot med ML og L? Vist du ikke har fått det til før, så kan jeg bare gjette på at etter du instalerte ML så endrer den bios innstillingene slik at det ikke skulle være mulighet for å boote opp et tidligere system, som Lion. Har skjedd lignende for meg, etter jeg innstalerte Lion så fikk jeg ikke boote opp med Snow Leopard reperasjonsdisken, så tenker det er mulighet for at det er det samme som har skjedd med deg. Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Ja, da har vi opplevd det samme. Jeg har fått det til før på min gamle macbook pro, men ikke på denne nye 13" retina'en som kom ferdiginstallert med ML. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Da er det sikkert det som er problemet, de vil ikke at du skal bruke eldre systemer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Dette gikk an uten problemer frem til Snow Leopard + Lion Beta (jeg dualbootet en maskin med det på jobben i en periode), men etter RTM på Lion (mener jeg å huske) begynte de å herje med EFI-innstillingene og hvordan recovery-partisjonen ble håndtert, så man mistet muligheten til å dualboote. Med forbehold om at jeg kan huske feil. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Tror det alltid er mulighet med beta versjonen, slik at folk og kan bruke en stabil versjon samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå