endii1 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Noen av dere som har tredemøller hjemmet som kan anbefales? Jeg var i dag ute på XXL og Gmax Jeg vil bruke ca 10 000,- Disse to ligger på samme pris i butikkene som jeg besøket. Kommer til å bli brukt for både jogging og gå i raskt tempo flere ganger i uka. På Gmax ble det anbefalt : Livestrong LS 8,0T http://www.gmax.no/p...strong-ls-8,0t/ På XXL : Merida Run Starter http://www.merida.no...095-263653.html Har noen erfart/prøvd en av disse tredemøllene? Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Nå som våren nærmer seg: Hvorfor ikke løpe ute i stedet? 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ett enda billigere alternativ som kanskje faktisk er bedre: hoppetau. True story! 1 Lenke til kommentar
DaTrader Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 2 meget gode forslag: Nå som våren nærmer seg: Hvorfor ikke løpe ute i stedet? Ett enda billigere alternativ som kanskje faktisk er bedre: hoppetau. True story! Lenke til kommentar
BloggCast.no Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Nå som våren nærmer seg: Hvorfor ikke løpe ute i stedet? Kjøp tredemølla! Jeg har vært interessert i å løpe hele livet, men løpingen gikk hele tiden i perioder. Løp nesten hver dag i 1-2 måneder, så stoppet det opp, løp litt til, og det stoppet igjen.... sånn har jeg egentlig holdt på hele tiden. Inntil sist jul. Da fikk jeg meg tredemølle hjemme, og nå løper jeg så godt som hver dag. Jeg løper ute, når motivasjonen er tilstede for det. Og så fort jeg har en dag hvor jeg er LITT umotivert og egentlig vanligvis hadde droppet trening, så drar jeg på meg skoa kjapt, og tar noen kilometer på mølla. Det er så sykt enkelt, og det er lett å holde kontinuitet. Når det gjelder valget mellom de to, så ser jeg det som hipp som happ. 1 Lenke til kommentar
endii1 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Takk for et bra innlegg BloggCast.no Jeg er helt enig med deg når det gjelder å finne motivasjon til å løpe/gå ute når det er kaldt og dårlig vær. Men det kan være greit å variere litt med å løpe ute og løpe inne på en tredemølle. Som du også sier så er det herlig å bare ta på seg skoa og joggebuksa hjemmet og gå i gang. Og gjerne kjøre i gang en film på nettbrettet eller tven samtidig som du trener Jeg vil på grunnlag av det informere at jeg har kjøpt denne tredemølla på Gmax http://www.gmax.no/p...strong-ls-8,0t/ Har hatt den nå i 4 dager og er stor førnøyd så langt! En stor og solid mølle, med en sterk og stille motor på 2,25hk med en toppfart på 20km/t, minimal støy, stor løpebane i forhold til de minde modellene, og stort utvalg av hastigheter, treningsprogram og høydejustering(motbakke) opp til 12%. Det er også innebyggd kjølevifte for å kjøle deg ned når du blir varm, og høytalere slik at den kan tilkobles med mp3/iphone/headset osv.Veldig lett å montere, men det kan være fordel å minimum være 2 stk når den skal bæres inn i huset. Med emballasje veier den tross alt nesten 100kg. Endret 9. april 2013 av endreostbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå