Nlklas Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Har funnet ut at Google Chrome til S3 ikke vil fungere om jeg bruker 3G på mobilen. Da sier den bare at jeg ikke har noen nettverkstilkoblinger. Mens den vanlige nettleseren fungerer på 3G. Noe jeg kan gjøre for å fikse det? Eller må jeg vente på en oppdatering. Lenke til kommentar
TeyanaJoy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Har samme problem med min Windows 8. Bare at den ikke vil laste ned Chrome i det hele tatt! Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Merkelig, funker helt greit for meg, har du prøvd å reinstallere Chrome? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Chrome er forhåndsinstallert på telefonen, så det er ikke mulig med mindre jeg tyr til jailbreaking. Som ikke er et alternativ en gang.. Er ganske synd det med Chrome, i og med at jeg ikke kan fordra den vanlige nettleseren samsung har mekket sammen. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Har det aldri virket eller er det noe nytt som har kommet? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Det er kommet den siste uken. Her har du screenshot av mobilen når jeg prøver å koble meg til en nettside med 3G og Chrome. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Det er trolig et program som blokkerer for deg. Juice Defender eller noe annet. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Du kan avinstallere oppdateringene til Chrome, i praksis rulle den bakover, prøv det og se om den virker da, og opplys gjerne om systemwide apper som JuiceDefender som er nevnet over. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Har ingen apper som JuiceDefender. Stort sett bare spill, steam og spotify jeg har. Ingenting jeg har nylig lastet ned. Og hvor går jeg for å avinstallere oppdateringene til Chrome? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 programstyring -> Chrome -> Avinstaller oppdateringer 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Jepp! Det funket Nå er det bare å vente til en ny oppdatering. Lenke til kommentar
daxal Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er mulig at du kan velge "Disable" (Husker ikke hva det er oversatt til) dette vil deaktivere programmet og da kan det også resettes. Evt. Så skal Dolphin browser være et godt alternativ. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nå er samaungs originale nettleser raskere og støtter Flash Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Dolphin er den beste nettleseren, synes jeg. Jeg bruker ofte Gestures-funksjonen, siden det er en rask og praktisk måte å gå inn på sider jeg ofte besøker. Hvis jeg tegner en M på skjermen, går jeg rett inn på "Mine innlegg". Glimrende nettleser. Men den kræsjer ofte. En jobbrelatert nettside som jeg besøker daglig er spesiellt ustabil, så på akkurat den nettsiden bruker jeg den innebygde nettleseren. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Min Dolphin kræsjer så og si aldri. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå