enden Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Som det står helt øverst så har jeg en Pentium 4c (northwood). _DET_ er ingen celeron Men takk for forsøket Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 en cpu har en kjerne eller core, siden du har en pentium så er det montert en heatspreader på kjernen så ikke tullinger skal knuse kjernen. les denne http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html så lærer du hvordan du slenger på goop om du trenger det og ser at de har en kjerne. Men jeg synes det høres rart ut dette her Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 tok meg den frihet til å søke litt, se her 1 2 Er vist flere med samme problem og noen har løst det Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Lest den, men den begynner å bli litt gammel siden de ikke viser cpu'er med heatspreader, men uansett har jeg goopet hele dritten Ren logikk tilsier at alt som kommer i kontakt med kjøler skal være goopet for max varmeoverføring. Problemene var jo der før jeg goopet og da... Edit; så posten din nå admin'c. Skal lese litt nå som jeg endelig sitter på en skikkelig maskin. Brukte serveren med bad skjerm istad, dama er endelig ferdig med laptoppen Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg håper du har opgradert BIOS'en din.. vist ikke.. bør du jøre dette.. Vist ikke dette virker prøv å ta av alle vifter frahovedkorte(vist du har noen) å så reseter du cmos.. dette kan noen ganger hjelpe.. lykke til! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 leste du begge trådene så std det at bios versjon 1.7 var buggete at 1.6 var bedre så prøv en annen varsjon av bios og pass på at du får tak i riktig bios som er til DITT kort og ikke til et annet kort. Bare les trådene, mange som har funnet ut av problemet og det kan hjelpe deg, en annen goopguide er her http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_...nstructions.htm Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 leste du begge trådene så std det at bios versjon 1.7 var buggete at 1.6 var bedre så prøv en annen varsjon av bios og pass på at du får tak i riktig bios som er til DITT kort og ikke til et annet kort. Bare les trådene, mange som har funnet ut av problemet og det kan hjelpe deg, en annen goopguide er herhttp://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm Hehe, lest den goopguiden og Er nøye på sånt! Nettopp ferdig med trådene. Er faktisk litt usikker på hvordan jeg skal finne ut hvilken bios jeg bruker :oops: men den er fra 23.06.03... Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 http://www.abit.com.tw/page/en/motherboard...&pPRODINFO=BIOS her har du linken t BIOS'en t Abit Ic7 Som sagt.. så sies det at 1.7 er mer ustabil en 1.6 så prøv først 1.6 å så 1.7 vist dette ikke hjelper Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Jobber med saken rallo ya?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 nope, hverken 15, 16 eller 17 virker... Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Da er det sikkert noe som er defekt på Hovedkort... siden det er Demobrukt.... men du kan jo bare endre BIOS å sette det på | Halt on No errors| så ska det automatisk gå videre.. uansett error Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Angel"]Da er det sikkert noe som er defekt på Hovedkort... siden det er Demobrukt.... men du kan jo bare endre BIOS å sette det på | Halt on No errors| så ska det automatisk gå videre.. uansett error Ikke helt kupp det da siden det kan oppstå andre feil Sender en mail til komplett jeg. Lukter retur hvis de ikke har noen skitne triks å lære meg Edit; SUKK, der gikk returforespørslen... Noen som vet ca hvor lenge jeg må belage meg på å vente på reparert/nytt hk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå