Gå til innhold

CPU unworkable or has changed <-- wtf?

enden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lest den, men den begynner å bli litt gammel siden de ikke viser cpu'er med heatspreader, men uansett har jeg goopet hele dritten :D

Ren logikk tilsier at alt som kommer i kontakt med kjøler skal være goopet for max varmeoverføring.

Problemene var jo der før jeg goopet og da...

Edit; så posten din nå admin'c. Skal lese litt nå som jeg endelig sitter på en skikkelig maskin. Brukte serveren med bad skjerm istad, dama er endelig ferdig med laptoppen :)

Lenke til kommentar
leste du begge trådene så std det at bios versjon 1.7 var buggete at 1.6 var bedre så prøv en annen varsjon av bios og pass på at du får tak i riktig bios som er til DITT kort og ikke til et annet kort.

Bare les trådene, mange som har funnet ut av problemet og det kan hjelpe deg, en annen goopguide er herhttp://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm

Hehe, lest den goopguiden og :p Er nøye på sånt!

Nettopp ferdig med trådene. Er faktisk litt usikker på hvordan jeg skal finne ut hvilken bios jeg bruker :oops: men den er fra 23.06.03...

Lenke til kommentar
Angel"]Da er det sikkert noe som er defekt på Hovedkort... siden det er Demobrukt....

men du kan jo bare endre BIOS å sette det på | Halt on No errors|

så ska det automatisk gå videre.. uansett error

Ikke helt kupp det da siden det kan oppstå andre feil :)

Sender en mail til komplett jeg. Lukter retur hvis de ikke har noen skitne triks å lære meg :)

Edit; SUKK, der gikk returforespørslen... Noen som vet ca hvor lenge jeg må belage meg på å vente på reparert/nytt hk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...