paarsand Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Har to kontoer på samme pc, Windows 8. den ene er en URgammel hotmailkonto som er satt opp som amerikansk konto, og den andre er en fersk Outlook.com konto som jeg satt opp for å teste Outlook.com Jeg hadde planer om å migrere til denne nye Outlook.com kontoen, men den har ikke tilgang til 1/10'del av mui-appsene som den gamle hotmailkontoen har. Driver Microsoft fremdeles og selekterer ut på regioner? faen, jeg har ikke tilgang til sudoku-appen engang, som fruen har blitt noe avhengig av. Er det en fix? Gjør jeg noe feil? Er Microsoft fremdeles såpass teite? Eller hva synes dere? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Det føles egentlig mest som det er en innstilling jeg har glemt, har nå sammenlignet. gått inn på en app på den "engelske" kontoen min og lest omtaler av en app jeg ikke finner på den andre. ser at det er mange andre nordmenn som kommenterer der også. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Du må sette språket på den outlook kontoen til engelsk Altså i innstillingene på windows, du tar musen opp i høyre hjørne og så velger du tilpass, inne på den menyen endrer du språk. Endret 30. mars 2013 av Vebb Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Skal det virkelig være sånn? Jeg vil ha den på norsk. Hvordan skal andre vite om dette? alle vil jo tro at app-storen er enda mer krøpling enn det den er når de først starter sin nye windows8 maskin. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) tilpass hvor? Finner ikke noe tilpass på charms -> instillinger Der den skal være? Endret 30. mars 2013 av paarsand Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Kan noen bistå meg her? har forsøkt å sette lokasjon i Outlook. har forsøkt å sette at jeg bor i usa i region-settings på pc'en. Men jeg forstår ikke dette. kan jeg ha den amerikanske app-listen, og fremdeles kjøpe apps der fks? Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Gå inn på Store. Ta fram Charms menyen og velg Innstillinger. Velg Innstillinger på nytt og slå av begge valgene som er der. Da burde alle appene være tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå