Leo_ Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Er det noen som har prøvd disse høyttalerne? Jeg har kjøpt et sett fordi de kan settes inn i stedet for de originale høyttalerne uten for store mods. De får da plass bak de originale grillene i dørene. Er så dømrade dårlig plass for høyttalere i frosken (Scorpio 96-98), må modde litt på monteringsdiameteren og det er kun 65mm fra monteringsflata til vinduet. Siden disse er lite plasskrevende og ganske rimelige fant jeg ut at jeg like godt kunne prøve dem, men det hadde vært kurant å høre noe sin subjektive mening om dem. http://www.focal.com/en/integration-archives/271-is-130-3544055750116.html Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg synes de er veldig bra i forhold til prisen, og låter fint Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Høres bra ut. Det er jo ikke akkurat et 5'000kr-sett, men pris og fysiske mål er begrensende faktorer her. Gleder meg til å få bilen de skal i Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Har montert høyttalerne i kveld. Skulle egentlig pelle meg hjem og i seng, det gikk ikke heeelt etter planen gitt. Disse høyttalerne ble en fantast6isk oppgradering i bilen, endte opp med å kjøre på måfå en halvtimes tid og bare nyte at all musikken min bare ble bedre... 5-tommerne gikk fint bak de originale grillene i dørene, måtte bare ta platesaksa fatt og klippe bort litt i monteringsåpningen. Borre nye festehull, skru fast, så skru fast diskantene diskret på dørene kloss inntil A-stolpe og dashbord, trekke ned og og koble til inni døra. Fin kosejobb. Liiiiker Integration-serien, konseptet å lage høyttalere grunne nok til å erstatte originalhøyttalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå