Woods Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hei, har totalt fire netter på slutten av vår tre ukers reise gjennom det vestlige USA. Har tidligere bodd i Hollywood, noe jeg kunne tenkt å gjøre igjen. Jeg sliter dog å finne et greit hotell i området, noen som har erfaring eller tips? Er forøvrig åpen for andre steder i LA. Greit å holde prisen noe fornuftig, da 1500-1600 natta er noe dyrt for oss. Kjører bil, greit med gratis parkering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Langs kysten er min anbefaling. Syd i LA kan du se på Laguna Beach eller Huntington Beach, Santa Ana-området er ganske nær dersom du ikke bor ved kysten. Lenger nord kan du se på Santa Monica, enten ved pieren eller i 3rd Street, eller ned mot Venice Beach. Hollywood var en stor skuffelse sist vi var der, med uteliggere og tiggere, og søppel overalt. Bev Hills / Mulholland er bedre, men ikke noe sted å bo. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Enten går dere for supersentralt, det ligger for eksempel en Super 8 rett ved Echo Park, de har parkering så vidt jeg husker, da kan dere bare gå dit dere skal, eller slenge dere i en taxi. Eventuelt finner dere et hotell litt utenfor sentrum, da er det greit å følge I-5, så er det enkelt å finne frem. LA er helt greit å kjøre i, men parkering er litt verre(på ingen måte like ille som NYC f.eks) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 4616 Melrose Place skal visst være bra (men eiern skal visst være en bitch) Lenke til kommentar
Woods Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Nå som jeg er tilbake fra USA, kan jeg svare på mitt eget spørsmål(i tilfelle noen andre søker seg frem til tråden). Vi bodde på Hotel Beverly Terrace, på Beverly Hills - rett ved grensen mot Hollywood. Pent hotell med koselig område i midten(hvor de har dekket over et tidligere svømmebasseng). Rommet var veldig fint, gode senger og 32" LCD. Kan anbefales, tror vi betalte i snitt 1000,- natta. Kort gåtur til bla The Ivys, Beverly Shopping Center og diverse andre shopping områder. Fint område til en grei pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fant overnatting litt utenfor L.A , bare 200/natt....bedre enn gj.snitt standard oxo , fint og rent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå