fotogigen Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Fisk på menyen i dag igjenn.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
TeyanaJoy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Haha, stilig! Er du fotograf, du? :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Flott fanget og ja e d fotograf ? I dag en flygende toppskarv i Andenes havn og kunne se lit av tofsen og bedre ner den sedan satt på en holme med storskarver. Fortsatt god Påske Flott fanget og ja e d fotograf ? I dag en flygende toppskarv i Andenes havn og kunne se lit av tofsen og bedre ner den sedan satt på en holme med storskarver. Fortsatt god Påske d = du Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 skjønner ikke helt hva dere mener med om jeg er fotograf.... ? visst spørsmålet er om jeg er "professjonell" er svaret nei... jeg driver på hobby+ nivå :=) 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 skjønner ikke helt hva dere mener med om jeg er fotograf.... ? visst spørsmålet er om jeg er "professjonell" er svaret nei... jeg driver på hobby+ nivå :=) Hei! Ja jeg luret på om du var professjonell og takk før svar då, hobby + Ha en fin dag med hilsen Leif Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 får ta det som et komplimang da :=) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 får ta det som et komplimang da :=) Yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg