sevs Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) hei Joa, maskinen fungere, den.. Men jeg har lurt på dette en stund. Hvorfor starter pcen fra hvilemodus dersom f.eks. tørketrommelen i etasjen under stopper og begynner å snurre den andre veien igjen? De er jo ikke på samme kurs en gang.. Og hvorfor skjer det kun når jeg bruker windows, og ikke når jeg bruker ubuntu? (linux) Endret 30. mars 2013 av sevs Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Eneste jeg kan tenke meg er at når den endrer retning er vibrasjonen stor nok til at musa beveger seg og starter PCen. Prøv å snu musa opp ned neste gang og se om det fortsatt skjer. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Eneste jeg kan tenke meg er at når den endrer retning er vibrasjonen stor nok til at musa beveger seg og starter PCen. Prøv å snu musa opp ned neste gang og se om det fortsatt skjer. Lurer på om det er deaktivert. Er ikke hjemme nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå