Manlulu Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg var på Kreta, i Rethymnon i fjor, og **** i ******* jeg skal aldri tilbake til dette der igjen. Noe så insane med mas, bare vi spaserte bortover gatene der. Æsj for noen folk. Da var Chania bedre. Men uansett. Tenker å reise til Tyrkia i år. Egentlig fordi det er billig der. Men.. Finnes det en bra by uten innkastere? Eller iværtfall et sted der de godtar et nei med en gang, og ikke fyller opp gatene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Tror du skal lete litt for å finne et sted i Tyrkia uten innkastere. Små greske øyer, og det spanske fastlandet, pleier å være bedre enn de store pakketurist-stedene. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 I et land med økonomien på hell og det handler om å overleve og noen jobber 1 år uten lønn så mener du det er rart de er litt pågående rike turister? Chania var bare "ille" på selve havnegata i hele den halvbuen. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg drar for å feriere da, ikke for å støtte innkastere. Hva med Albena i Bulgaria? Noen som har vært der? Prøv Marmaris Har du vært der? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Sist gang jeg var i Alanya hadde de roet seg veldig. Ble ikke prata til langs fortauet med mindre man gikk bort og faktisk ville prate. Tror det er myndighetene som har strammet inn på det. Ellers plaga det ikke meg da de var mer aktive heller, bare å se bort og late som ingenting. Det dummeste man gjør er å begynne å prate. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Sist gang jeg var i Alanya hadde de roet seg veldig. Ble ikke prata til langs fortauet med mindre man gikk bort og faktisk ville prate. Tror det er myndighetene som har strammet inn på det. Ellers plaga det ikke meg da de var mer aktive heller, bare å se bort og late som ingenting. Det dummeste man gjør er å begynne å prate. Flere som kan backe opp at det har roet seg i Alanya? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Har du vært der? Ja, for et par år siden. Ikke like masete som andre steder i Hellas/Tyrkia.. Kan også anbefale Albania. Fint, varmt og veldig hyggelig folk. Greit å se det før turistene ødelegger stedet.. Edit: Det har blitt roligere i hele Tyrkia etter at myndighetene slo ned på "turistplaging" Endret 30. mars 2013 av sungun Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Ja, for et par år siden. Ikke like masete som andre steder i Hellas/Tyrkia.. Kan også anbefale Albania. Fint, varmt og veldig hyggelig folk. Greit å se det før turistene ødelegger stedet.. Edit: Det har blitt roligere i hele Tyrkia etter at myndighetene slo ned på "turistplaging" Takk for forslaget. Skal se litt mer på de stedene da Er det vanlig med innkastere i Bulgaria? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 På turistplasser - ja, i "vanlige byer" ikke noe særlig. Reiser du med pakketur til feks sunny beach, så må du regne med innkastere, men jeg opplevde dem ikke som særlig masete. Går du midt i gata, får du gå i fred. Stopper du og ser på menyen, vell da er du fritt vilt :-) Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Nei tenker ikke på sunny beach og slikt. Ser mer på familiesteder. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Jo lenger vekk fra turistområdene jo færre innkastere. Det er sjelden jeg har opplevd innkastere på den asiatiske siden av Istanbul kontra Sultanahmet, og jeg så aldri en innkaster i Trabzon i nord-Tyrkia. Side, Fethiye og Alanya har nok en del innkastere, og det må man bare finne seg i, da er hvordan de tjener penger. Man må nesten regne med det langs hele sørvest-kysten, og det beste du kan gjøre er rett og slett å ignorere detotalt. Endret 31. mars 2013 av Gendarmerie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå