Mr_Tiger Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Guttungen har en 3ds som han ikke kommer inn på Nintendo eshop. Jeg er ikke så godt kjent med disse konsollene og håper å få litt hjelp av dere. Problemet er nå man trykker på ikonet til Nintendo eShop kommer denne beskjeden opp " This service is not available in your region" 3DS er kjøpt i en leketøybutikk her i Fredrikstad. Hva har guttungen forandret på og hvordan kan jeg få dette til å virke igjen. Guttungen har nettopp fylt 6 år og han har så ille lyst på et nytt spill, håper noen kan hjepe oss Endret 30. mars 2013 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Guttungen har en 3ds som han ikke kommer inn på Nintendo eshop. Jeg er ikke så godt kjent med disse konsollene og håper å få litt hjelp av dere. Problemet er nå man trykker på ikonet til Nintendo eShop kommer denne beskjeden opp " This service is not available in your region" 3DS er kjøpt i en leketøybutikk her i Fredrikstad. Hva har guttungen forandret på og hvordan kan jeg få dette til å virke igjen. Guttungen har nettopp fylt 6 år og han har så ille lyst på et nytt spill, håper noen kan hjepe oss 3DS`n er satt opp og har funnet internettmodemet? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 3DS`n er satt opp og har funnet internettmodemet? Klarte å fikse det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå