KeyanZa Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hei Er dette et spill som er gøy på online gaming?? eller må jeg regne med å bli overkjørt hele tida av proffer?? hvordan er spillet? kommer nok til å spille en del online og solo mot pc, men ikke sanne campain eller hva det heter... Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hei med HOTS har starcraft blitt lettere å starte opp, du får litt trening i alle rasene om hvordan de funker også videre mot computer, så spill litt mot easy computers osv. for å se hvordan ting funker. Se også på dApollos små tutorials de er veldig basic, men det er ikke mer enn basic som skal til i bronze. DU kommer til å mest sannsynlig tape de fem første kampene da det er placement matches, etter det møter du som regel folk på ditt eget nivå, men noen ganger er det folk som er mye bedre som er nede i bronse og silver mest sannsylig for å fort kunne levle ting og få nye portraits, men det er ikke så mange. Online messig er det et bra spill, den eneste du kan skylde på er deg selv når du taper og i de lavere gradene er det du som er for dårlig ikke overpowered units etc eller easy raser. de som skriker om balance er som regel over platinum da begynner OP units å bli mer en ting. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg har starcraft, og er skikkelig dårlig..så du må nok regne med å spille litt campaigns, eller mot noen som også er "noober" som meg for eksempel, ellers blir man totalt overkjørt! :/ Si ifra hvis du trenger en treningskompiss! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå