Glennis`n Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 skal ha meg nytt kabinett, så då lurte eg på om nokon hadde noen tips Ønsker: Miditower, God cabel management, vindu i sida, og plass til NZXT Kraken x60 takker for tips farge ikkje så nøye, bare ikkje knall rosa. hadde vert tøft med noko litt uvanlig. Lenke til kommentar
MrCamo Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Er ikke veldig god med kabinetter, men jeg tror Corsair Obsidian 650D skal fungere. Anmeldelse til Corsair Obsidian 650D: http://www.hardware.no/artikler/corsair_obsidian_650d/98181/5 Håper du finner det du leter etter! 1 Lenke til kommentar
powersound Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Ikke mid, men Switch 810 er en fryd å bygge i, å ikke minst billig for størrelsen Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Ikke mid, men Switch 810 er en fryd å bygge i, å ikke minst billig for størrelsen har sett på det og det blir vurdert! Lenke til kommentar
powersound Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 har sett på det og det blir vurdert! For prisen er nok det en av di beste kabinetteme jeg har brukt, fåes i flere farger. God flow i kabinettet men ikke di mest stillegående viftene dessverre, men fremdeles veldig gode! Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 har sett på det og det blir vurdert! Har nettopp kjøpt dette kabinettet, og er kjempefornøyd. Skal bygge vannkjøling i dette. Eneste minuset er at skruene i kabinettet ikke er av god kvalitet, da jeg måtte bruke dremmel for og få ut en av dem. Har en arbeidslogg hvis det kan være av interesse. 1 Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hva med Fractal Design Define R4? Den skal visstnok være veldig romslig og god å bygge i. Skal kjøpe den selv om ikke så lenge Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Har nettopp kjøpt dette kabinettet, og er kjempefornøyd. Skal bygge vannkjøling i dette. Eneste minuset er at skruene i kabinettet ikke er av god kvalitet, da jeg måtte bruke dremmel for og få ut en av dem. Har en arbeidslogg hvis det kan være av interesse. hadde vert konge med arbeidslogg Lenke til kommentar
powersound Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Har nettopp kjøpt dette kabinettet, og er kjempefornøyd. Skal bygge vannkjøling i dette. Eneste minuset er at skruene i kabinettet ikke er av god kvalitet, da jeg måtte bruke dremmel for og få ut en av dem. Har en arbeidslogg hvis det kan være av interesse. Dette problemet hadde ikke jeg med mitt, uflaks kan jeg tenke meg. Hva med Fractal Design Define R4? Den skal visstnok være veldig romslig og god å bygge i. Skal kjøpe den selv om ikke så lenge Satte opp et system i dette på torsdagen, meget bra kabinett. Men synes ikke det er like bra som 810. Men alle har vi forskjellig smak. Bra kabinettet begge to Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Dette problemet hadde ikke jeg med mitt, uflaks kan jeg tenke meg. Satte opp et system i dette på torsdagen, meget bra kabinett. Men synes ikke det er like bra som 810. Men alle har vi forskjellig smak. Bra kabinettet begge to Har Fractal Design Define R4, og ja det er enn kjempe kabinett, men forandring fryder blir nok Switch 810 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg har Corsair Vengeance C70. Den oppfyller alle kriteriene dine. Du for den i millitær grønn (ganske mørk grønnfarge), gunmetal grey og arctic white. Den fyller alle mine behovene mine. Veldig solid og robust + genial løsning med å ta av sidepanelene. Spessielt for meg som liker å ta det av og spille med påent kabinett. Jeg er glad jeg ikke kjøpte en med tommelskruer på sidepanelet. Jeg har også fått god bruk for håndtakene. NZXT kraken x60 skulle passe helt perfekt i toppen (men anbefaler å bruke skiver). 1 Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 hadde vert konge med arbeidslogg Her er arbeidsloggen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497651&st=0&do=findComment&comment=20367027 Det kommer en masse deler på tirsdagen, så da kommer jeg til å skrive å legge ut bilder av komponentene. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Denne er personlig min favoritt, blir lett Lanet's konge med denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå