Øystein.F. Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Våren er på hell, og spelinfernoet roar ned. Les hele saken Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) For noe surr, kommentaren havnet i feil post! Takk for + 1 Endret 30. mars 2013 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 '' Ved sidan av ei oppskalering som gjer det heile reint og pent, får vi betre effektar på til dømes flammar og hav. Utover dette har ikkje utviklarane gjort nokon endringar, og alt blir som før. '' Og det er akkurat derfor dette kommer til å bli en fantastisk sukksess. Hadde de gjort noe som helst mer med grafikken hadde spillerne følt seg helt distansert fra spillet. Glad de ikke gjorde stort annet enn oppskalering og gfx effekter. 5 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Synes denne burde være med på en slik liste. http://www.gog.com/g...he_broken_world http://www.youtube.com/watch?v=voAWKEaDqF0 2 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hadde intet forhold til Larian før jeg spilte Divinity II Ego Draconis og etter det så er det vel bare en ting å si. Ja takk, mer av Larian. Jeg finner ikke noe i denne artikkelen som refererer til Larian? :S Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Er rimelig klar for Age of Empires 2 lan nå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Har testet betaen til Defiance, og jeg ble ikke mektig imponert. Ideen er faktisk veldig god, og spillet fungerer også veldig godt. Men dette er Rift med pistoler, bokstavelig talt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Langt i fra noe Rift med pistoler. Du har 1 active ability og masse perks eller passives. Det eneste som skjer under ark events er at du skyter på et weak point på fienden sammen med 40 andre, henter ammo og tilbake for å skyte på bossen. Rince and repeat. Det kommer til å bomme så kraftig. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Gleder dere dere ikke til Cities in Motion 2? Dere ga forgjengeren 8/10 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Det kunne kanskje vært nevnt at Shootmania har hatt åpen beta en stund. Det er bare å laste ned "demoen" på Steam. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg finner ikke noe i denne artikkelen som refererer til Larian? :S Veldig sant! feil post Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 De jeg skal ha er Injustice Gods Among Us Collector's Edition og Age Of Empires II HD. Litt kjedelig april må jeg si... Men da kan jeg bruke april til å fullføre den litt for store backloggen jeg har! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Dere har jo glemt det beste, Deadly Premonition: Director's Cut. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Holy hell har ikke Fire Emblem kommet hit enda :O Eier bare Vita så har ikke lagt merke til det. Men dette skal visst vere et kjempebra spill Endret 31. mars 2013 av Realzi Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er vel litt tidlig å si at våren er på hell, før den har begynt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå