fjarle Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Vokser med stadig nye bruksområder.Snart har mer enn 500 millioner telefoner NFC Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ganske talentløst å bruke en telefon (iPhone) i headingen når den ikke har NFC!!! 1 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Har aldri brukt nfc'en min jeg Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Ganske talentløst å bruke en telefon (iPhone) i headingen når den ikke har NFC!!! Vel.... Jeg er selvfølgelig enig, men ikke skyld på amobil. De har kjøpt et bilde på iStockPhoto og brukt dette i saken. Det er jo heller de som har gjort den største tabben.... Edit: Det som hadde vært kult er hvis amobil hadde laget en serie med reportasjer om hvordan man kunne bruke NFC i det daglige, hvordan man programmere tag'er til å utføre handlinger osv.... Kanskje en idé til fremtidige reportasjer :-) Endret 31. mars 2013 av zannas 4 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Har hatt NFC i nesten 2 år på telefonen og har kun brukt det til å overføre f.eks. kontaktinformasjon mellom to telefoner. Hadde sikkert brukt det mer om de store aktørene hadde satset på det. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 iPhone har selvsagt ikke NFC. Endret bildene tilbake til det som opprinnelig ble lagt i artikkelen. zannas: Vi har allerede en lettversjon av det du beskriver - den finner du her: http://www.amobil.no/artikler/slik-fungerer-mobilbetaling-med-nfc/114623 Men vi burde kanskje se på en sak der vi går mer i detalj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg