Mr. Krangle Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 [..] Men slikt sleipe greier er alle leie av! [..] Whatever. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Synes ikke overskriften passer. Det hadde blitt en solid nedgradering for min del. 2 Lenke til kommentar
GXT Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Forstår at dette kanskje ikke er rare "oppgraderingen" for noen, men det er da ikke like enkelt å finne på noe som passer for absolutt alle sammen hver gang. I mitt tilfelle hadde dette vært en nokså saftig oppgradering. Har lenge ønsket å bytte ut det trange/varme kabinettet mitt og den nokså svake strømforsyningen, men jeg har viktigere ting å prioritere økonomisk. Uansett, kanskje dette er litt positivt med tanke på de som bare selger sakene om de vinner. Denne gangen deltar kanskje bare de som trenger premien? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Tviler ikke på at utstyret kommer godt med for noen som trenger det. Synes likevel at overskriften er drøy. Endret 31. mars 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Mystiplix Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ikke akkurat en oppgradering... Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 [..] Men slikt sleipe greier er alle leie av! [..] Whatever. Synes ikke det var sleipe greier jeg. Alle, og da mener jeg ALLE, burde forstå at det var tull. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Koffer e den avlyst? Den er ikke det :| Lenke til kommentar
ArneLFC Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Synes ikke det var sleipe greier jeg. Alle, og da mener jeg ALLE, burde forstå at det var tull. Fatter jo selvsagt at det er tull... men er bare drittlei slike greier! Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Fatter jo selvsagt at det er tull... men er bare drittlei slike greier! Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 hadde vært så syyyykt digg og vunnet denne konkuransen, for da kunne jeg endelig fått bygd en fullverdig spill pc. en dell dimension 4550 med et nvidia quadro kort klarer så vidt pacman Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Fatter jo selvsagt at det er tull... men er bare drittlei slike greier!Ta deg en bolle. hadde vært digg med bolle nå ja... Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 hadde vært så syyyykt digg og vunnet denne konkuransen, for da kunne jeg endelig fått bygd en fullverdig spill pc. en dell dimension 4550 med et nvidia quadro kort klarer så vidt pacman Enig. Jeg har hatt lyst til å bygge en pc lenge nå, men har bare ikke fått starta. Lenke til kommentar
toastcricket Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Om jeg vinner denne blir det nok en grei "Starter kit" for meg Jeg har nå snart geimet på en bærbar i 4 år, så den begynner å bli litt utdattert :/ Med en slik pakke kunne jeg ha trekt ifra et par tusenlapper på pc-budjettet mitt Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg synes det er litt dårlig at det blir valgt ut et så midt på treet kabinett og en så midt på treet strømforsyning.. akkurat som dere bare tok noe fra innerst i skapet og tenkte "jaa det her lager vi en konkurranse ut av.." kunne tatt et Obsidian 650D f.eks For mange vil dette virke som " midt på treet" produkter og da er det ikke verre enn å bare drite i å delta. Men, for mange andre er dette garantert ganske så bra, og med tanke på at det ikke koster noe å delta, hvorfor ikke slå til å prøve å vinne? jeg har hatt lyst på ordentlig gaming pc fra jeg var 8 år gammel, men har adri hatt råd, men hadde jeg vunnet dette vet jeg om en som selger et motherboard+gtx690 i bytte mot arbeidskraft til oppussing av et bad... Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 joda for all del. men hvorfor ikke bare ha et BRA kabinett? det de gir bort er jo ei støvbombe uten sidestykke.. jeg har deltatt jeg, for jeg kunne tenkt meg en liten pc til å dra med meg på lan Vet ikke, spør dem. Spør hvorfor de ikke gir bort kabinetter til 2000 kroner isteden. Jeg vet ikke og jeg bryr meg ikke. Det viktigste her er at det er GRATIS! Er man ikke fornøyd med produktene Hardware velger ut til sine konkurranser, da får man kjøpe bedre selv, det er ingen grunn til å gjøre det mer komplisert enn det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå