satmah Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2013 En ting jeg lurte på om jeg kunne kjøre CrossFire på et SLI kort. Er det mye slitt eller er det lett å sette opp? Kortet jeg snakker om er, Evga SR-2 kort. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2013 Vet du i det hele tatt hva crossfire er? Så klart kan du ikke sette nvidia's kort i crossfire. Crossfire er for AMD sine kort. Sli derimot, er for nVidia sine kort. I tillegg er jeg veldig sikker på at Google kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 30. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) En ting jeg lurte på om jeg kunne kjøre CrossFire på et SLI kort. Er det mye slitt eller er det lett å sette opp? Kortet jeg snakker om er, Evga SR-2 kort. "sli" kort finnes ikke. at et skjermkort støtter sli er en annen ting. men tror du skal holde deg til 1 kort så lenge eller som han før meg sier...lese myye på google før du prøver deg på 2 kort Endret 30. mars 2013 av Blazer Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 30. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg hakke lest alle kommentarer etter det du ene der skrev: at det det ikke fantess noen cpuer idag som klarer bf3 på 150 fps men hardware.no testa en pc som var norges råeste og den kom til 180-190 fps tror jeg det var. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg hakke lest alle kommentarer etter det du ene der skrev: at det det ikke fantess noen cpuer idag som klarer bf3 på 150 fps men hardware.no testa en pc som var norges råeste og den kom til 180-190 fps tror jeg det var. Multiplayer krever vanvittig mye mer CPU-ytelse enn Singleplayer i BF3... Lenke til kommentar
satmah Skrevet 1. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Hvis man skulle sammenlikne 2 X gtx 580 med 2 X gtx 670 kort. Hvilket valg ville ha vært best? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Hvis man skulle sammenlikne 2 X gtx 580 med 2 X gtx 670 kort. Hvilket valg ville ha vært best? 2x 670 Lenke til kommentar
satmah Skrevet 1. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå