NeEeO Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hei, jeg lurer på om det er noen lettleste bøker der ute som handler om å vinne argumenter og diskusjoner til sin fordel? Med lettleste mener jeg bøker som ikke går innpå all slags psykologi. Noen tips? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Kan også være snakk om manipulering. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Kjenner ikke til mye litteratur på evnet, men anbefaler å sjekke ut filmen "Thank you for smoking" Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Ser spennende ut Skal se den idag ! Tusen takk for tips. Endret 30. mars 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 "How to win friends and influence people". Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 "How to win friends and influence people". Anmeldelse? Er den bra? Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/How_to_Win_Friends_and_Influence_People Jeg syns den er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå