AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Kjæresten min har bursdag 2. april, og jeg er usikker på hva jeg skal finne på. Hun bor i Trondheim og jeg bor i Oslo, så det er ikke mulighet for å gi noe håndfast. Er det noen på forumet som har tips til hva jeg eventuelt kan finne på? Anonym poster: 1857c8b8772308db8e25c0604f385ab2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Går vel an å sende en pakke i posten? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Går vel an å sende en pakke i posten? Lag en dildo formet av din egen soldat og send den i posten 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Du kan jo sende henne en flott blomsterbukett. Bestill på nett og få det levert på jobb eller hjemme hos henne. 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Du kan jo sende henne en flott blomsterbukett. Bestill på nett og få det levert på jobb eller hjemme hos henne. Støtter også denne. Vet ikke hvor gamle dere er, men vil tro en blomsterbukett kunne vært en fin gave. En kamerat av meg fikset en blomsterbukett til kjæresten på bursdagen hennes og hun ble VELDIG glad. Tror faktisk hun satt midt i en forelesning da det plutselig kom en blomsterbukett til henne. Så kan du gi henne en annen gave når dere sees igjen. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jenter elsker blomster. Hva med noe fra denne siden? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jenter elsker blomster. Jeg har også bursdag 2 april og jeg har aldri fått blomster før. Send gjerne til meg også. Mannfolk må bli flinkere til å sende blomster. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå