foorex Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Reiser til Rhodos Hellas den 19. mai. Jeg blir der for en uke til 26. mai. Deretter må jeg komme meg til Perugia i Italia den 31. mai. Jeg planlegger og ta ferja fra Rhodos til Athen. Bus/tog fra Athen til Patra. Ferje fra Patra til Venezia. Bus/tog fra Venezia til Nice. Leie bil i Nice og kjøre ned til Perugia i Italia. Noen tips for reisen? Og klarer jeg å komme meg fram til Perugia 31. mai? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Det virker jo litt tungvindt å reise på den måten men jeg regner med det er av den grunn å oppleve endel på turen, det ville jo både blitt billigere og gått mye fortere å ta et fly fra Athen til Roma og buss/tog derfra Endret 30. mars 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Litt av en omvei;-) Ville heller tatt ferge til Bari og tog/bil derfra. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Går det ferje fra Rhodos til Bari? Eller må jeg via Patra uansett? Grunnen jeg ville via Venezia er fordi jeg vil gjerne se den byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå