Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Problemer med svigerforeldrene


Gjest medlem-297059

Anbefalte innlegg

Det er sant, Yvonne2. Man kan gjøre noe med det, ta det opp med dem. Det trenger ikke være slik. Å ikke komme overens med alle er klart, men svigerforeldre er jo mye nærmere enn bare en frekk ekspeditør i en butikk for eksempel eller en gammel bekjent. Sånt betyr ingenting.

 

Problemet er at de liker sitt liv, antar jeg, og du liker ditt. Jeg kan forstå frustrasjonen, det er ikke det jeg sier, men poenget er at du kan dessverre ikke forlange at de forandrer seg like lite som de kan forlange at du forandrer deg. Da får man unngå dem så godt det går, og svelge sin stolthet når man først møter dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-297059

Jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke noen spesiell stolthet jeg har sterkt behov for å vise, bare i nærheten av folk jeg ikke trives ved, blant annet svigerforeldrene. Jeg er bare jordnær og ydmyk. Og de er tøffe av seg. Og sånn skal det visst være. Jeg har ikke behov for å vise at jeg er "tøff". Jeg sliter så mye med dem med tanke på hvor forskjellige vi er. De er rasistiske, har fordommer, sier noe før de tenker, mener de vet best, kan best, osv... Jeg er helt oppgitt over måten de har levd livet sitt på. De kan leve sitt realistiske negative liv, mens jeg vil leve mitt realistiske positive liv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Jeg ber så meget om unnskyldning for å ha fornærmet deg

 

Kan hende jeg innbilte meg hvordan kommentaren låt, men jeg tolket det så veldig spydig. Men er ikke sikkert det var det. Lett å misforstå når man bare leser og ikke høre "tonefallet".

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke noen spesiell stolthet jeg har sterkt behov for å vise, bare i nærheten av folk jeg ikke trives ved, blant annet svigerforeldrene. Jeg er bare jordnær og ydmyk. Og de er tøffe av seg. Og sånn skal det visst være. Jeg har ikke behov for å vise at jeg er "tøff". Jeg sliter så mye med dem med tanke på hvor forskjellige vi er. De er rasistiske, har fordommer, sier noe før de tenker, mener de vet best, kan best, osv... Jeg er helt oppgitt over måten de har levd livet sitt på. De kan leve sitt realistiske negative liv, mens jeg vil leve mitt realistiske positive liv.

 

Og det er deres valg. Poenget er vel at de ikke kan tvinges til forandring, og dette gjør heller ikke at du er bedre enn dem, eller at de er dårligere enn deg på noen måter. Vi er forskjellige og det er ingenting du kan gjøre med det. Det kan være de synes du er for åpen eller for selvsentrert, det kan være de har en helt annen oppfatning enn det du har, og sånn er det bare.

Lenke til kommentar

You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.

Liker denne.

 

Den er fin den. Og jeg synes du skal bruke den mot svigeforeldrene dine. Du trenger ikke å ta av, men kanskje si ifra på en grei måte når de går over din strek at du ikke synes noe om det.

 

Videre da får du være tøff nok til å takle det uansett hva som skjer. De fleste vil kanskje tenke seg mer om i ditt nærvær, noen gir bare faen.

 

Jeg liker jo å fyre oppunder jeg da. Om noen nære meg hadde kommet til meg med en regle over at de ikke liker negere, hadde jeg bare sagt at jeg har planer om å adoptere to barn fra afrika.

 

 

Man kan ikke bare ha venner. Om man ikke kommer overens med sine svigeforeldre så kan det hende man tilpasser seg etterhvert. Er ikke alltid mennesker er perfect match med en gang. Men, etterhvert så skjønner man hverandres humor og ironi, og man blir bare mer vant til litt annen tankegang. Man lærer også hva man skal luke ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Og det er deres valg. Poenget er vel at de ikke kan tvinges til forandring, og dette gjør heller ikke at du er bedre enn dem, eller at de er dårligere enn deg på noen måter. Vi er forskjellige og det er ingenting du kan gjøre med det. Det kan være de synes du er for åpen eller for selvsentrert, det kan være de har en helt annen oppfatning enn det du har, og sånn er det bare.

 

Men saken er ikke at jeg forlanger eller forventer at de skal forandre seg. Saken er at jeg sliter med dette, at det er sånn. Det er det jeg gikk ut med det her. Ikke "hva kan jeg gjøre for å forandre dem?". Jeg ser forskjell på bra og dårlige mennesker, og de her er hvertfall ikke bra. Det skal mye til hvis alt bare er en feil oppfatning eller misforståelse. Jeg er ikke så menneske-blind. Jeg vet godt hvem de er og hvilke intensjoner de har, det er ikke bare noe jeg føler fordi jeg er paranoid eller noe sånt. Jeg har ikke gjort noe galt, og hvis det er noe de ikke er fornøyd med med meg, så raker ikke det dem. f.eks til livs valg, skole, jobb... Selvsentrert er jeg ikke, det er ikke en sånn situasjon. Når man har følt det jeg har gjort, så er det noe galt. Er ikke bare jeg som ønsker å sitte å furte og synes at alle skal synes synd på meg. Det vil jeg hvertfall ikke, jeg er ikke så dum å prater ut om sånt og forventer at alle bare skal synes synd på meg, jeg vet hvordan verden er. Det er bare å fortsette å si "at sånn er det bare", men en konflikt mellom to mennesker kan man faktisk ordne opp i, hvis man er tøff nok til å gjøre noe med det, enn å late som å være tøff og "drite i det". Vil ikke leve på den måten, jeg vil leve på en ærlig måte. Trenger ikke være tøff for å klare ting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Ja, det var en gang jeg fyrte opp. Når faren konfronterte meg med noe. Og unnskyningen han kom med senere var at han hadde en dårlig dag. Han sto der og angrep meg, så bege ynte jeg å gråte og kjefte tilbake. Det var godt. For det forventet han ikke. Jeg ristet på hodet, så sa han "rister du på hodet til meg?!?!", "Ja, det gjør jeg!" sa jeg.

 

En liten ting. Er hver gang jeg sier hva jeg mener om noe, så svarer de med "Ja, det skal jeg FAKTISK være enig med deg i" gjentatte flere ganger. Dette har de svart meg med hver gang jeg kommer ut med noe. Som om alt annet jeg mener bare er tull. Skikkelig respektløst. Akkurat som disse to er de smarteste i verden, haha...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Jeg kjente jeg ble så sint innvendig, for faren sa han ikke ønsket å prate med ekspeditører som var utenlandske og gikk med hijab. Jeg ble så sjokkert og rasende innvendig. Hvor idiotisk og fordomsfullt er ikke det?! Tenk å mene sånn?! Hadde lyst til å svare, "andre har sikkert ikke så lyst til å prate med en hvit, lav gubbe med øl mage som deg heller...."

 

....

Lenke til kommentar

Men saken er ikke at jeg forlanger eller forventer at de skal forandre seg. Saken er at jeg sliter med dette, at det er sånn. Det er det jeg gikk ut med det her. Ikke "hva kan jeg gjøre for å forandre dem?". Jeg ser forskjell på bra og dårlige mennesker, og de her er hvertfall ikke bra. Det skal mye til hvis alt bare er en feil oppfatning eller misforståelse. Jeg er ikke så menneske-blind. Jeg vet godt hvem de er og hvilke intensjoner de har, det er ikke bare noe jeg føler fordi jeg er paranoid eller noe sånt. Jeg har ikke gjort noe galt, og hvis det er noe de ikke er fornøyd med med meg, så raker ikke det dem. f.eks til livs valg, skole, jobb... Selvsentrert er jeg ikke, det er ikke en sånn situasjon. Når man har følt det jeg har gjort, så er det noe galt. Er ikke bare jeg som ønsker å sitte å furte og synes at alle skal synes synd på meg. Det vil jeg hvertfall ikke, jeg er ikke så dum å prater ut om sånt og forventer at alle bare skal synes synd på meg, jeg vet hvordan verden er. Det er bare å fortsette å si "at sånn er det bare", men en konflikt mellom to mennesker kan man faktisk ordne opp i, hvis man er tøff nok til å gjøre noe med det, enn å late som å være tøff og "drite i det". Vil ikke leve på den måten, jeg vil leve på en ærlig måte. Trenger ikke være tøff for å klare ting.

 

Problemet her er at jeg tror ærlig talt det blir vanskelig med en løsning fordi dere står for langt fra hverandre. Da må man kanskje bare akseptere at man er så forskjellige, heve seg over det og ha minst mulig med dem å gjøre. Jeg har selv noen i nærmeste familie jeg er veldig uenige med, men jeg jatter bare med og gidder ikke å bruke energi på mennesker som står såpass langt unna meg.

Lenke til kommentar

Tusen takk. Endelig ei som forstår. Selv om du ikke kjenner situasjonen ut og inn, så har du helt oppriktige meninger og poeng med det. Det er heldigvis ikke barn i bildet, vi er et ungt par på 21 og 22, men barn kommer nok en gang :-) kjæresten er veldig forståelses full, han blir bedre og bedre med dette å stå for seg selv. Han har vært flink med å komme seg ut av redet nå. Hjalp mye at vi flyttet sammen og kom oss unna. Han er ganske lei maset selv.

 

"Ei" di f*s kjærring? :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Ja, jeg aksepterer jo det. Men saken er at jeg sier at dette er tungt for meg. Ikke hva jeg kan gjøre. Men jeg forteller dem hva jeg føler, så vet de det ihvertfall. Gjør det jo såklart på en ordentlig måte. Så kan de ta det hvordan de vil. Det er ikke bare det at vi er forskjellige, men ting de har sagt og står for. Det er mye detaljer i dette her, så er umulig for deg å se saken komplett. Det skjønner jeg jo. Vil hvertfall prøve å gjøre noe med det. For vi komner til å ha mye med hverandre å gjøre i fremtiden, evt bryllup, barn, så de blir besteforeldre... Osv. Hadde en lang prat med kjæresten min i går, har jo pratet masse om dette fra før av, men nå fikk vi sagt det. Vi kranglet ikke en gang. Bare snakket ordentlig. Var fint.

Lenke til kommentar

En liten ting. Er hver gang jeg sier hva jeg mener om noe, så svarer de med "Ja, det skal jeg FAKTISK være enig med deg i" gjentatte flere ganger. Dette har de svart meg med hver gang jeg kommer ut med noe. Som om alt annet jeg mener bare er tull. Skikkelig respektløst. Akkurat som disse to er de smarteste i verden, haha...

Akkurat her syns jeg du er litt vel hårsår. "Det er jeg faktisk enig med deg i" er en helt vanlig uttrykksmåte, det betyr ikke nødvendigvis at "jøss, der sa du faktisk noe fornuftig, i motsetning til ellers".

 

Kan du forklare mer skikkelig hva som er problemet? Ignorér deres personlige holdninger og fordommer, de har like mye rett på personlige meninger som deg(ang. hijab osv) - hva gjør eller sier de som går utover deg og dere? Prøver de bevisst å rakke ned på deg personlig, eller ødelegge forholdet deres?

 

Folk har rett på sine holdninger, så lenge de respekterer andres - om de er smårasistiske generelt, ser jeg ingen grunn til at du skal ta det personlig med mindre de er rasistiske mot deg. Om de er generelt mot abort, men ikke tvinger deg til å ta abort eller gir deg dårlig samvittighet for det, skal du ikke ta det personlig. Om de hater fotball, men ikke håner din fotballinteresse skal du ikke ta det personlig.

 

Om de derimot kritiserer din væremåte og holdninger konkret og personlig til deg, kan det kanskje være grunn til å reagere. Vær grei å utdyp nøyaktig hva de gjør som er fælt for deg.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Orker ikke mer. Vi er så forskjellige. De er så "gubbete" og "kjerringete". Smålige syn på ting. Hver gang jeg drar derfra føler jeg meg så uvel og rar og deprimert. Jeg elsker kjæresten min, han har jeg det så godt med. Men så er det disse håpløse svigers som driter på alt sammen. Dette har jeg følt i snart 3 år nå. Klarer ikke leve med sånne mennesker. Vil leve et fint liv.. Ikke høre på det dritet dems...

 

Uff ja, alle andre er så fæle og du er en perfekt liten prinsesse...

 

Det er heldigvis ikke barn i bildet, vi er et ungt par, men barn kommer nok en gang

 

Det kommer til å bli slutt mellom dere to lenge før det blir snakk om unger.

Ingen har lyst å få unger med noen som de vet hater mamma og pappa..

 

Jeg kjente jeg ble så sint innvendig, for faren sa han ikke ønsket å prate med ekspeditører som var utenlandske og gikk med hijab. Jeg ble så sjokkert og rasende innvendig. Hvor idiotisk og fordomsfullt er ikke det?! Tenk å mene sånn?! Hadde lyst til å svare, "andre har sikkert ikke så lyst til å prate med en hvit, lav gubbe med øl mage som deg heller...."

 

Hijab er et kvinneundertrykkende politisk uttryk og har ingenting med hverken rase eller religion å gjøre, og er noe som ble påbegynt påtvunget kvinner fra 80-tallet, på 60-70 tallet gikk muslimske kvinner normalt kledt i land som Egypt, dette er noe det islamske brorskapet har påtvunget kvinner. Det er helt normalt å være motstander av hijab, som kvinne burde du kjempe for kvinners rettigheter, og da mener jeg ikke "retten" til å velge å bli tvangsgiftet eller "retten" til å velge å bli påtvunget hijab. At du ikke forstår dette fremstiller deg som umoden og ureflektert.

 

Dette kan du lese mer om her:

http://www.rights.no...baisi-om-hijab/

Hijaben er en politisk uniform som ble oppfunnet av de islamistiske Muslimbrødrene for drøyt 60 år siden. Beviset er rett og slett alle bilder i oppslagsverk og leksika, som viser at denne drakten ikke fantes før 1950-årene

 

http://www.utrop.no/22248

I politisk islam i dag, er kvinners bruk av hijab viktig, og det benyttes som politisk propaganda. Det kan også sies å være misbruk av kvinnekroppen, for å spre islamsk innflytelse i Europa.
"Islamsk slør" er ikke bare en religiøs tildekning, men også et middel for å tilsløre og skjule en farlig ideologi. Denne ideologien og tilhørende propaganda hører ikke hjemme i utdanningsinstitusjoner, og er i konflikt med menneskerettighetserklæringens verdier.

 

Dermed er det slik at det er du som er den umodne, den ureflekterte, dette til tross for at du fremstiller det som at det er du som vet sannheten, og at svigerfar er et monster som tør å si noe om hijab. Dette bør du lese deg opp om og sette deg inn i, før du legger opp til en stor krangel om emnet du åpenbart vet alt for lite om.

 

Videre er det svært lite reflektert at du bruker hvit som et skjellsord.

Det bidrar til å forsterke et inntrykk av at du er et ureflektert, umodent lite barn.

I samtlige innlegg du har skrevet kryr det av stavefeil og du virker ikke akkurat veldig voksen.

"..ikke høre på dritet dems.." - slik skriver ikke noen som har universitetsutdannelse.

 

Jeg skjønner meget godt at svigerforeldrene dine signaliserer at de ser deg som ureflektert, umoden og i liten grad i stand til å ta korrekte valg i livet.

De ønsket nok en mer relfektert kvinne til sin sønn.

 

Om et par år vil nok deres sønn synes det samme.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Akkurat her syns jeg du er litt vel hårsår. "Det er jeg faktisk enig med deg i" er en helt vanlig uttrykksmåte, det betyr ikke nødvendigvis at "jøss, der sa du faktisk noe fornuftig, i motsetning til ellers".

 

Kan du forklare mer skikkelig hva som er problemet? Ignorér deres personlige holdninger og fordommer, de har like mye rett på personlige meninger som deg(ang. hijab osv) - hva gjør eller sier de som går utover deg og dere? Prøver de bevisst å rakke ned på deg personlig, eller ødelegge forholdet deres?

 

Folk har rett på sine holdninger, så lenge de respekterer andres - om de er smårasistiske generelt, ser jeg ingen grunn til at du skal ta det personlig med mindre de er rasistiske mot deg. Om de er generelt mot abort, men ikke tvinger deg til å ta abort eller gir deg dårlig samvittighet for det, skal du ikke ta det personlig. Om de hater fotball, men ikke håner din fotballinteresse skal du ikke ta det personlig.

 

Om de derimot kritiserer din væremåte og holdninger konkret og personlig til deg, kan det kanskje være grunn til å reagere. Vær grei å utdyp nøyaktig hva de gjør som er fælt for deg.

 

Det er altfor vanskelig å forklare det. Dere som svarer her er visst veldig selvsikre og mener dere er selv er så reflekterte og voksne her. Jeg skriver rett ut som det er. Gidder ikke pynte på sannheten for å få dere til å "like" meg bedre. Jeg klarer ikke forklare det, for det er så mange detaljer, det er følelser jeg må drøfte selv, uansett hva jeg skriver her, er ikke alle enige. Og selv om dere ikke er enige, betyr ikke det at jeg er den som er blind, umoden, paranoid, hårsår, ureflektert og alt det dere påstå r. Så sånt tull kan dere dra langt vest med.

Lenke til kommentar

Uff ja, alle andre er så fæle og du er en perfekt liten prinsesse...

 

 

 

Det kommer til å bli slutt mellom dere to lenge før det blir snakk om unger.

Ingen har lyst å få unger med noen som de vet hater mamma og pappa..

 

 

 

Hijab er et kvinneundertrykkende politisk uttryk og har ingenting med hverken rase eller religion å gjøre, og er noe som ble påbegynt påtvunget kvinner fra 80-tallet, på 60-70 tallet gikk muslimske kvinner normalt kledt i land som Egypt, dette er noe det islamske brorskapet har påtvunget kvinner. Det er helt normalt å være motstander av hijab, som kvinne burde du kjempe for kvinners rettigheter, og da mener jeg ikke "retten" til å velge å bli tvangsgiftet eller "retten" til å velge å bli påtvunget hijab. At du ikke forstår dette fremstiller deg som umoden og ureflektert.

 

Dette kan du lese mer om her:

http://www.rights.no...baisi-om-hijab/

 

 

http://www.utrop.no/22248

 

 

 

Dermed er det slik at det er du som er den umodne, den ureflekterte, dette til tross for at du fremstiller det som at det er du som vet sannheten, og at svigerfar er et monster som tør å si noe om hijab. Dette bør du lese deg opp om og sette deg inn i, før du legger opp til en stor krangel om emnet du åpenbart vet alt for lite om.

 

Videre er det svært lite reflektert at du bruker hvit som et skjellsord.

Det bidrar til å forsterke et inntrykk av at du er et ureflektert, umodent lite barn.

I samtlige innlegg du har skrevet kryr det av stavefeil og du virker ikke akkurat veldig voksen.

"..ikke høre på dritet dems.." - slik skriver ikke noen som har universitetsutdannelse.

 

Jeg skjønner meget godt at svigerforeldrene dine signaliserer at de ser deg som ureflektert, umoden og i liten grad i stand til å ta korrekte valg i livet.

De ønsket nok en mer relfektert kvinne til sin sønn.

 

Om et par år vil nok deres sønn synes det samme.

 

Problemet her var ikke at han mente hijab var kvinneundertrykkende, men at han nektet snakke med ekspeditører som benyttet plaggene.. Da er han vel overdreven i sin forfektelse av standpunkt. Rett og slett en barnslig mann, og ts påpeker det med rette.

 

Og resten av dine personangrep på ts er bare nytteløs oppramsing av dine småidiotiske påpekinger av skrivefeil og projiseringer av eget fjas.

 

Slik kritikk som du forfatter ville jeg overhodet ikke tatt til meg, barnslig og unyansert tull fra deg!

Endret av Zenzer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Uff ja, alle andre er så fæle og du er en perfekt liten prinsesse...

 

 

 

Det kommer til å bli slutt mellom dere to lenge før det blir snakk om unger.

Ingen har lyst å få unger med noen som de vet hater mamma og pappa..

 

 

 

Hijab er et kvinneundertrykkende politisk uttryk og har ingenting med hverken rase eller religion å gjøre, og er noe som ble påbegynt påtvunget kvinner fra 80-tallet, på 60-70 tallet gikk muslimske kvinner normalt kledt i land som Egypt, dette er noe det islamske brorskapet har påtvunget kvinner. Det er helt normalt å være motstander av hijab, som kvinne burde du kjempe for kvinners rettigheter, og da mener jeg ikke "retten" til å velge å bli tvangsgiftet eller "retten" til å velge å bli påtvunget hijab. At du ikke forstår dette fremstiller deg som umoden og ureflektert.

 

Dette kan du lese mer om her:

http://www.rights.no...baisi-om-hijab/

 

 

http://www.utrop.no/22248

 

 

 

Dermed er det slik at det er du som er den umodne, den ureflekterte, dette til tross for at du fremstiller det som at det er du som vet sannheten, og at svigerfar er et monster som tør å si noe om hijab. Dette bør du lese deg opp om og sette deg inn i, før du legger opp til en stor krangel om emnet du åpenbart vet alt for lite om.

 

Videre er det svært lite reflektert at du bruker hvit som et skjellsord.

Det bidrar til å forsterke et inntrykk av at du er et ureflektert, umodent lite barn.

I samtlige innlegg du har skrevet kryr det av stavefeil og du virker ikke akkurat veldig voksen.

"..ikke høre på dritet dems.." - slik skriver ikke noen som har universitetsutdannelse.

 

Jeg skjønner meget godt at svigerforeldrene dine signaliserer at de ser deg som ureflektert, umoden og i liten grad i stand til å ta korrekte valg i livet.

De ønsket nok en mer relfektert kvinne til sin sønn.

 

Om et par år vil nok deres sønn synes det samme.

 

Herregud! Du er fordomsfull! Hva vet vel D om forholdet våres og hvordan vi kommer til å ende opp? Jeg har ikke sagt at jeg hater dem, har jeg vel? NEI. Universitetsutdannelse? hva slags snobberi er det du snakker om?! Har jeg sagt at jeg har universitetsutdannelse kanskje?

 

Jeg sier det rett ut som det er, og gidder ikke pynte på det. Du skjønner det meget godt ja at de ser meg sånn, for hva vet vel du egentlig? Bryr meg ikke om det du sier. for jeg er ikke sånn du påstår.

Og du som kaller meg en liten prinsesse - jeg visste den kommentaren ville komme av noen, for noen er bare så motbydelige. Det kan du dra langt vest med.

 

Ja, jeg er vel umoden slik jeg skriver nå også jeg? Jeg gidder ikke å pynte på det jeg skriver for deres skyld, for ingen av dere vil skjønne situasjonen uansett, jeg ville bare ha en plass å diskutere det på, ikke få høre om hvor blind og fæl jeg eller dem er! Herregud. En mer reflektert kvinne til sin sønn faktisk. For disse svigerforeldrene er så reflekterte selv?. Du vet ikke hvordan jeg er og hvordan dette ligger til. Du bare dømmer ut i fra slik du opplever tonefallet mitt og skrivemåte. Jeg er opprørt og sint, så gidder ikke pynte på det. Skal det liksom såre meg at dere tar dems parti? Jeg vet bedre enn som så, jeg står på mitt jeg. Jeg har vært gjennom noe, som har lært meg såpass og ikke er så situasjons blind.

 

Herregud, dette med hijab. Dere drar, vrenger og vrir det på det! Jeg VET at han ikke vet det dere kommer med her, om at det ikke er så galt å ikke like hijab. Det vet ikke han, han mener det fordi han er rasistisk og undertrykkende. Jeg bruker ikke hvit som et kjellsord. Jeg kalte han hvit, for han kaller andre svarte, da "spilte" jeg han, og sier det på hans måte i hans verden. Dere er ganske dømme sterke selv.

 

Umodent lite barn faktisk, det vet du ingenting om. Kjenner du meg? Nei. Det dere dømmer meg for her, sier mer om dere enn det gjør om meg faktisk. Tror ikke kjæresten min vil synes det, vi er voksne nok til å håndtere forholdet våres selv. Situasjonen er ikke så ille at vi ikke kan ordne opp i det. Vi krangler ikke eller noe, jeg og svigerforeldrene.

 

Dere mener vel at dere er bedre og klokere alle sammen pga sånn dere skriver, mer reflektert og ryddig. Stavefeil er pga at jeg skriver fort og ikke har tid til å sitte lenge på dataen og skrive ordentlig. Dette handler uansett ikke om stavefeil. Og hvem vet, hva om jeg sliter med dysleksi? Så hold sånt fordomsfullt tull for deg selv, har ikke noe med saken å gjøre her.

 

Jeg ordner opp i dette selv og jeg er ingen pingle. Jeg kan godt krangle og krangle med dere, men det er ikke sånn jeg vil ha det. Jeg vil leve i en annen verden. Og ikke prøv å kom med "at da skulle jeg ikke kommet hit med det først og "furtet"". Svarene deres er rent blinde og uvitende svar. Ikke vær så sikre på hvordan situasjonen er, for dere vet faktisk ikke hvordan den er. Tenk på det, dere. Men jeg som sitter her, irritert og skriver i hytt og pine, vet det. Så jeg, med sikkerhet, kan skrive ting sånn det er.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-297059

Problemet her var ikke at han mente hijab var kvinneundertrykkende, men at han nektet snakke med ekspeditører som benyttet plaggene.. Da er han vel overdreven i sin forfektelse av standpunkt. Rett og slett en barnslig mann, og ts påpeker det med rette.

 

Og resten av dine personangrep på ts er bare nytteløs oppramsing av dine småidiotiske påpekinger av skrivefeil og projiseringer av eget fjas.

 

Slik kritikk som du forfatter ville jeg overhodet ikke tatt til meg, barnslig og unyansert tull fra deg!

 

Hva vet vel du om det om han ikke mente det? Hvordan kan du være så sikker på det? Det er problemet her. Akkurat det mener jeg også. Det dere skriver er bare nytteløs oppramsing,uvitende påstander, småidiotiske påpekninger og projiseringer av det dere mener. Så da skal jeg ta til meg sånn unyansert tull fra dere da? Tror ikke det.

 

Må repetere meg nok en gang.

 

DERE KJENNER IKKE TIL SITUASJONEN. Dere går bare etter hvor barnslig jeg oppfører meg her, og det er ingenting å gå på.

 

Så HOLD DERE UNNA. Herregud!

 

Jeg misliker dere like sterkt, som dere misliker meg nå, skal jeg si dere.Ingen av oss vil gi seg. Så vi kan fortsette og fortsette, ellers kan en av oss heve hode og drite i å svare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...