thorsan Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hepp Sitter her å vurderer om jeg skal ha meg en PDA, mest sannsynlig en palm, har da et par spm. Støtter noen av Palm'ene CF kort, med tanke på å stappe et wifi kort inn. Er det kun Palm som støtter Java, eller gjør pocketpc duppedittene det også? Sharp Zaurus, finnes disse i norge? - Thorsan Lenke til kommentar
Handlekurv Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Såvidt meg bekjent er det ingen av Palmene på markedet i dag som har innebygd støtte for CF. Det går i SDIO/MMC. Skal du ha WiFi kan du jo sjekke ut Tungsten C, som har det innebygd. Ellers er visstnok et SDIO WiFi-kort på trappene (passer til Tungsten|T og T|2 samt flere andre modeller). Når det gjelder Java fikk aldri jeg det til på Pocket PC 2003, uten at det skal være en rettesnor for massene. Idedata har jeg sett forhandler Sharp Zaurus. Du kan sjekke det ut ved å gå hit. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå