JorunT Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Nå ser det ut til å våres hos deg også, krokusen var vakker, men ser nesten iskald ut, eller gjennomsiktig, skarp og fin Eranthis. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Takker Jorun...går sent med våren i år ja.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Vet jeg har brukt blåveis før, men den var i bedet utenfor, denne er fra marka-turen Linda og jeg tok i dag. Bilde 28 – 28.April: Hepatica nobilis nært på Exif: 1/200 – f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Flott makro! Takk, Linepusle - fin tur vi hadde også. Mer om den her. (Om du vil ha noe bilde strøket må du si fra, men de er nokså anonyme) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Takk, Linepusle - fin tur vi hadde også. Mer om den her. (Om du vil ha noe bilde strøket må du si fra, men de er nokså anonyme) Det er helt greit! Alltid litt grøss å se seg selv i lue, men, men... :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Det viser jo bare hvor kald våren er i år...synes det var fine bilder av deg jeg, morsomt med det "nysgjerrig på bilen" typisk deg - (Har faktisk noen flere også, men noe må man jo holde privat, he,he..) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Bilde 28: et flott stykke arbeid med den blåveisen! Alltid artig å se variasjoner.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Bilde 28: et flott stykke arbeid med den blåveisen! Alltid artig å se variasjoner.... Takker, ja man må vite å variere samme motiv litt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Denne har jeg ikke brukt i årets Aprilfest enda…den er nesten ferdigblomstret nå, så på tide å benytte den på tampen… Bilde 29 – 29.April: Bulbocodium vernum - vårtidløs Exif: 1/100 – f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Knallstilig utsnitt den 28.! Dagens er også pent. Jeg er visst ikke særlig kar til å kommentere bilder av blomster Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Lekkert utsnitt av blåveisen den 28. Er glad i Bulbocodium, men har lite hell med å få den til å overleve mer enn et år eller to, vakker blomst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå