Gå til innhold

Aprilfest 2013 - RandiA - Jeg fant, jeg fant - April-leting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for turen! Det var i alle fall en utfordring for meg. Du har fått fram både månen og blåtimen. Mitt er ganske likt - når jeg bare får lagt det inn...

Fin ekspedisjon vi hadde ja ... du har en annen vinkling på bildet ditt, jeg synes det ble veldig bra.

Fine silhuetter i blåtimen

Takker, Jorun - ja det kan bli litt spennende silhuetter på den tiden av døgnet....

Lenke til kommentar

April er måneden da Påskekaktusen blomstrer -

så den er i rute og den må være med i April-festen

Bilde 13 – 13.April: Hatiora gaertneri - Påskekaktus

post-92574-0-35604000-1365873963_thumb.jpg

Exif: 1/8 – f/11.0 - ISO 160

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Flott bilde av Gråkallen i siluett og månen i motsatt bue. Fin komposisjon - men jeg ville kanskje prøvd å fått med hele den siste masta.(Flisespikk!)

(Men det er ofte slik jeg selv ser i etterkant og ergrer meg litt - hvorfor kuttet jeg den foten/handen/masta...)

Endret av BjørnÅgeS
Lenke til kommentar

Bilde 6: Bra sett det der Randi, du har jo klart å få med noe fra planteriket denne gangen også. ;)

Bilde 7: Nesten lyst til å si huff, ikke på grunn av bildet som sådan, men det var ikke så mye som pekte mot vårlige tendenser her akkurat. Blikket til blomsterpiken sier sitt.

Bilde8: Forstår heller ikke hva som skulle være galt her. Synes utførelsen var grei nok, og fargekontrastene like så.

Bilde 9: Tenkte akkurat det samme som Jan R. da jeg så bildet. Nesten påfallende. Morsomt.

Bilde 10: Tja, en k.n.b eller ikke, veldig delikat var neppe (ikke at jeg tror det var meningen heller). Men i høyeste grad mystisk. hadde aldri klart å gjette dette.

Bilde 11: Det ble noe helt annet nå. Noen bra hakk mer innbydende i all fall (men knapt vårlig nå heller).

Bilde 12: Virkelig flott sihuett. Eneste innvending måtte være det BjørnÅgeS var inne på.

Bilde 13: Dagens var jo riktig fargesprakende. Bra utført synes jeg. Blir også sittende og lure på hva bakgrunner er, kunne likne på persienner.

Lenke til kommentar

Kan ikke si hvor jeg fant den…da gjetter man så lett.

Tar en k.n.b i dag også jeg.Lite fotografering i dag, så det er en kriseløsning.

Bilde 14 – 14.April: Enda en k.n.b

post-92574-0-15915100-1365953284_thumb.jpg

Exif: 1/40 – f/5.6 - ISO 320

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...