Wraith Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Flott bilde, særlig med månen litt i hjørnet der Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Flott bilde, særlig med månen litt i hjørnet der Takker,...det var interessant å være der da mørket falt på...men kaldt var det. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Takk for turen! Det var i alle fall en utfordring for meg. Du har fått fram både månen og blåtimen. Mitt er ganske likt - når jeg bare får lagt det inn... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fine silhuetter i blåtimen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Takk for turen! Det var i alle fall en utfordring for meg. Du har fått fram både månen og blåtimen. Mitt er ganske likt - når jeg bare får lagt det inn... Fin ekspedisjon vi hadde ja ... du har en annen vinkling på bildet ditt, jeg synes det ble veldig bra. Fine silhuetter i blåtimen Takker, Jorun - ja det kan bli litt spennende silhuetter på den tiden av døgnet.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 (endret) April er måneden da Påskekaktusen blomstrer - så den er i rute og den må være med i April-festen Bilde 13 – 13.April: Hatiora gaertneri - Påskekaktus Exif: 1/8 – f/11.0 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Endret 17. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Flott bilde av Gråkallen i siluett og månen i motsatt bue. Fin komposisjon - men jeg ville kanskje prøvd å fått med hele den siste masta.(Flisespikk!) (Men det er ofte slik jeg selv ser i etterkant og ergrer meg litt - hvorfor kuttet jeg den foten/handen/masta...) Endret 13. april 2013 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Hadde i utgangspunktet hele masten, Bjørn, man da jeg rettet opp "horisonten" forsvant nok en del.... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hadde i utgangspunktet hele masten, Bjørn, man da jeg rettet opp "horisonten" forsvant nok en del.... Tenkte nok det var en slik forklaring Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Bilde 6: Bra sett det der Randi, du har jo klart å få med noe fra planteriket denne gangen også. Bilde 7: Nesten lyst til å si huff, ikke på grunn av bildet som sådan, men det var ikke så mye som pekte mot vårlige tendenser her akkurat. Blikket til blomsterpiken sier sitt. Bilde8: Forstår heller ikke hva som skulle være galt her. Synes utførelsen var grei nok, og fargekontrastene like så. Bilde 9: Tenkte akkurat det samme som Jan R. da jeg så bildet. Nesten påfallende. Morsomt. Bilde 10: Tja, en k.n.b eller ikke, veldig delikat var neppe (ikke at jeg tror det var meningen heller). Men i høyeste grad mystisk. hadde aldri klart å gjette dette. Bilde 11: Det ble noe helt annet nå. Noen bra hakk mer innbydende i all fall (men knapt vårlig nå heller). Bilde 12: Virkelig flott sihuett. Eneste innvending måtte være det BjørnÅgeS var inne på. Bilde 13: Dagens var jo riktig fargesprakende. Bra utført synes jeg. Blir også sittende og lure på hva bakgrunner er, kunne likne på persienner. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Du verden, k.n.b...her tar du igjen dagers "arbeid" i jet-fart. Typisk deg...tusen takk Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Kaktusen er fin; bra med lyset igjennom blomsten! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Kan ikke si hvor jeg fant den…da gjetter man så lett. Tar en k.n.b i dag også jeg.Lite fotografering i dag, så det er en kriseløsning. Bilde 14 – 14.April: Enda en k.n.b Exif: 1/40 – f/5.6 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Endret 17. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvorfor har du tatt bilde av et glass med smoothie? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Hvorfor har du tatt bilde av et glass med smoothie? Hvorfor ikke, om det var det da? Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvorfor ikke, om det var det da? .. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Bringebær-sorbet? Du er inne på noe, fant det i kjøleskapet. Spiser det til frokost nesten hver dag.Mer vanlig enn sorbet, og bruker noe sammen med det. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Da gjenstår jordbæryoughurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå