BjørnÅgeS Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Pent - og flott S/H konvertering. Men den blomsterpiken burde faktisk rydde litt i gammel kvist isteden for kun å vente Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Mange nye fine bilder her. Flott kaktusbilde. Liker også Lademoen godt! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Pent - og flott S/H konvertering. Men den blomsterpiken burde faktisk rydde litt i gammel kvist isteden for kun å vente Takker...nei ryddingen skal gartneren ta..... Mange nye fine bilder her. Flott kaktusbilde. Liker også Lademoen godt! Takker for kommentarer... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ikke noe dårlig funn det der. God bedring! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Ikke noe dårlig funn det der. God bedring! Takker, Jorun..regner med vårblomstene kommer snart nå ja, og vårforkjølelsen forsviner... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Blomsterpiken ja...har en sånn i hagen jeg også. En av mine mest tålmodige modeller:-) Likte at du leverte den i sort/hvitt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Ikke så bra bilde, men det må jo være denne i dag. Minus 5 grader, og en måned senere enn vanlig er den. Rakk å ta et raskt bilde før jeg skal av gårde Bilde 8 – 8.April: Jeg fant våren Exif: 1/80 – f/5.0 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Endret 17. april 2013 av RandiA 2 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Forstår ikke hvorfor du ikke er fornøyd med dette, synes det dunete dekkbladet understreker stemningen i bildet. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Enig med Jorun. Synes dette ble meget bra. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Likte og det siste bildet ditt Randi Keep it up. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Bilde 8 – 8.April: Jeg fant våren Kjempepent. Også våren da. Den ser ikke jeg noe til enda. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Takker for mange kommentarer...grunnen til at jeg ikke er fornøyd er en del grums og ikke fokus der jeg ville ha det, dekkbladet og fokus der er bra. (Men det er håndholdt og i forbifarten da) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Synes fokus har havnet på en passende plass her jeg. Liker at selve blomsten er soft. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Likte dette bilde nr.8! Flott uttrykk for en "forsiktig" vår... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Dagens var knallfint! Takker, he,he...det er vel bare fordi det er et sterkt vårtegn det - endelig Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Synes også dette var et meget pent vårbilde. Antydninger om at det begynner å bli grønt - pent. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Blåveisen har fint fokus den, Randi. Den skal ha litt ståpåvilje for å komme opp, og den er sikkert sliten Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Blåveisen har fint fokus den, Randi. Den skal ha litt ståpåvilje for å komme opp, og den er sikkert sliten Takker Linepusle... Hva fant jeg? Bilde 9 – 9.April: Vårtegn? Exif: 1/80 – f/6.3 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Endret 17. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Flott macro. Liker linjene i bakgrunnen godt - det fremhever motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå