RandiA Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Aprilfest 2013 - RandiA - Jeg fant, jeg fant - April-leting (foreløpig tema) Bruker: RandiA Utfordring: Øve på å oppdage motiver Deltakernivå: Kandidat (til Pingle) Utstyr: Hovedsakelig Panasonic LUMIX DMC-GX1. og 45mm - Men kommer til å variere noe Endret 29. mars 2013 av RandiA 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Jeg fant ikke våren, men en vissen "vinter-pelargonium" - fra fordums sommer Bilde 1 – 1.April: Vinter-pelargonium Exif: 1/1600 – f/6.3 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 1 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Heisan Randi:-) Godt å se deg i gang selv om motivet var visnet... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Heisan Randi:-) Godt å se deg i gang selv om motivet var visnet... Kjekt at du også er med igjen......regner med det må komme noe friskt og spirende i løpet av aprilen da...ikke godt å vite i år, en ualminnelig sen og kald vår. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Ja det kan du si. Tipper at permafrosten løsner i juni en gang Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Overraskelsen var stor da jeg så at det første bildet ditt var en blomst Randi . Synes uansett at du har fått frem teksturen fint, det blir også behagelige og avdempede farger her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Overraskelsen var stor da jeg så at det første bildet ditt var en blomst Randi . Synes uansett at du har fått frem teksturen fint, det blir også behagelige og avdempede farger her. He,he...ja det tror jeg så gjerne k.n.b.Men nå har jeg vært påsken i Liverpool, og der tok jeg mye annet....bare så dumt at ikke Aprilen var begynt da... Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fin start Randi. Som alt nevnt, teksturen/mønsteret i blomsten kom veldig fint fram. Vi får håpe at været tillater noen levende blomster i løpet av april. Og i Liverpool er det flott! Helt annen by enn det jeg så for meg. Var der for ett år siden. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Fin start Randi. Som alt nevnt, teksturen/mønsteret i blomsten kom veldig fint fram. Vi får håpe at været tillater noen levende blomster i løpet av april. Og i Liverpool er det flott! Helt annen by enn det jeg så for meg. Var der for ett år siden. Takker for det....ja, Liverpool er flott...min favorittby. (Har en del foto om arkitektur, fotball og annet i bloggen Året rundt...) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Jeg fant ikke noe særlig vår i dag heller, men jeg fant denne tomme potten som også venter på vår - og på å bli beplantet. Bilde 2 – 2.April: Venter på vår Exif: 1/100 – f/7.1 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Nydelig blomst - delikate farger med snøen i bakgrunnen. Nå vil vi ha vår! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Bilde 3 – 3.April: Jeg fant en tørr stubbe - ingen April-spirer Exif: 1/160 – f/5.6 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Alternativt litt mer farge på: Endret 3. april 2013 av RandiA 1 Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Stubben var fint den! Faktisk ikke helt sikker på om jeg foretrekker hovedversjon eller spoiler, men tror jeg går for den mest fargerike. Godt sett! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Bilde 2 er litt artig trist når man tenker på hvilken fotograf som har tatt det. Ser for meg en iherdig og tålmodig sjel som venter på at det skal blomstre Flott fanget stubbe, akk så langt i fra den er fra det mer fargerike vi kommer til å se om et par uker. Nærmer seg varmegrader om nettene, og da skjer det fort Endret 3. april 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Takker for kommentar, Andreasfe....trist med tomme blomsterpotter ja, det har du rett i. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Enig med Andreasfe. Skulle vært mer blomster nå:-) Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Årest blomst fra Randi! Våren kommer hehe. Flott bilde. Likte krukka også godt med snøen har dalt ned der får bare håpe den smelter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Takker Jann.... Fant disse Physalisene, får bruke disse som motiv mens jeg venter på våren Bilde 4 – 4.April: Physalis Exif: 1/40 – f10.0 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Manual Focusing Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 (Skrev litt om de i Bloggen) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 2. april var en ny vri, blomsterbilde uten blomster. Virkelig florlette snøflak der da. Mange fine detaljer i en stubbe når man kommer nært på. Synes det ble litt for mye fargemetning i spoileren, kanskje en mellomting mellom de to? Dagens bilde var flott da, er nok det beste så langt. Flotte former og farger i skjønn forening. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Takker, k.n.b - ja, en "mellom-farge" på stubben var en god idé... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå