Rowdy Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Flott bilde den 18.4. Liker bildet svært godt! Er normalt tilhenger av å unngå midtstilling, men her synes jeg det kler bildet og utsnittet ditt veldig godt. Du får både med "suget" i himmelen og det flott skinnet i vannet. Tusen takk! Ja, ville få med hele gjenskinnet i vannet her. Føler og at midtstilt horisont ofte passe bra ved 10 mm når horisonten er så tynn og innholdsløs. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 "Tangen kirkegård" var flott, men skulle gjerne att litt mer luft i toppen, som mange andre nevner. "Drammenselva på kveldstid" var pent. Som BjørnÅge sier, kanskje en litt for midtstilt horisont. Selv ville jeg kanskje croppet litt inn fra øvre venstre. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Takk, Andreasfe. Poenget var å ha med mest mulig av elven, passende bildenavnet. Ellers enig med tanke på skylaget å croppe bort litt elv og høyresiden. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Forsøkte meg på litt gatefoto i dag. Føler meg ikke bekvem med å ta bilder av folk, men liveview og vridbar skjerm kan skjule en fotografering Prøver meg på et humorbilde her. I Spoileren ligger det et bilde av en kar som ønsket å bli fotografert. Bilde 9 - 20 April: Ikke mat... Model Canon EOS 60D Shutter Speed 1/8000 s F-Number f/2.8 Focal Length 42 mm Lens Model EF-S17-55mm f/2.8 IS USM Date/Time Original 20.04.2013 14:55:13 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Godt gatebilde det der, ser godt ironien. Han(?) må jo få sitte der, romulans er jo ikke duer Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Jeg tenkte at i likhet med duene, er tiggere (spesielt av dette slaget) uønsket av mange i bybildet. Ikke lov å mate duene/ Ikke lov å gi penger til tiggere. Bare humor som falt meg inn i øyeblikket 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Humret litt når jeg så skiltet 1 Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 He, he, ja det var litt av en plassering! Godt sett! Morsomt bilde i spoiler også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fine gatebilder...og i det "åpne" er jo tiggeren nokså anonym, så da går det greit. 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 He, he, ja det var litt av en plassering! Godt sett! Morsomt bilde i spoiler også. Bra det vekker smil Morsomt med folk som ber om å bli tatt bilde av, som han i spoileren. Fine gatebilder...og i det "åpne" er jo tiggeren nokså anonym, så da går det greit. Takk for at du nevner det, Randi. Liker ikke helt å legge ut sånt, men personen er vel anonym nok, ja. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Kinotur i dag, så da ble det et bilde derfra: Bilde 10 - 21 April: På kino Model DSC-RX100 Shutter Speed 1/30 s F-Number f/1.8 ISO ISO 1250 Focal Length 10.4 mm Date/Time Original 21.04.2013 20:49:58 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du fikk jo kinoen til å virke litt skummel......passer til temaet ditt Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det var ikke folksomt der. Fin komposisjon med tredeling og diagonal. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Enig med ovenstående taler! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Du fikk jo kinoen til å virke litt skummel......passer til temaet ditt Det var ikke folksomt der. Fin komposisjon med tredeling og diagonal. Litt skummelt og mørkt, ja Måtte ha med et "mørkebilde" til, selv om det begynner å bli mange av dem i tråden. Var redd det bare ble mulighet til "lyse" I realiteten var det en drøss med folk på vei inn, så hadde bare noen sekunder til å ta bildet. Vil ikke syte og klage, men kneet er blitt verre i dag. Sykemeldt to uker til, så jeg får se hva det blir til av bilder ut denne festen Prøve å tenke utenfor boksen når man er inne i den. Enig med ovenstående taler! Takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Bilde 9: godt observert og fanget... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det ser ut til at personen under skiltet ser humoren i det også ! Spoilerbildet har karakter. Kinosetene drar meg inn. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Bilde 9: godt observert og fanget... Det ser ut til at personen under skiltet ser humoren i det også ! Spoilerbildet har karakter. Kinosetene drar meg inn. Takk for fine kommentarer Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Takk for mange fine Drammensbilder, er selv vokst opp der (for veldig lenge siden). Flott å se både gammelt og nytt, Drammen har hatt et ufortjent dårlig rykte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå