Gå til innhold

Jobb til 14 årige?

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg er veldig ute etter å spare til reiser til f. Eks London osv med venner! Men finner ingen jobb! Jeg har ikke søkt, men pratet med forskjellige og de sier de ikke kan ansette meg.. Jeg vet ikke hva man kan jobbe som når man er 14 år, og hvor godt betalt man kan få. Så det jeg lurte på var om dere kanskje viste om noe eg kunne jobbe som og fått godt betalt for? - 14 årig jente i nød!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du er under 16 tjener du såpass lite at jeg ville rett og slett ventet med jobb. Hva skal du på tur til London når du er under 18? Hadde ikke latt min unge dra på tur med kun venner til utlandet slik.

Å beklager, glemte vist å nevne at det varen hel dags tur, og uansett. My life:)
Lenke til kommentar

Da jeg var 14 år gammel solgte jeg Dagbladet på søndager. Jeg ble ikke rik av det, men det finnes ingen godt betalte jobber i den alderen. Jeg klarte som regel å skrape sammen 150 - 200 kroner på en dag, driks inkludert, men jeg hadde både bedre og verre dager. Hvis du er flink, kan du sikkert tjene nok til en tur-retur billett til London på 6 søndager, ekskludert reiser til og fra flyplasser og lommepenger. Hvis du er fast bud for Aftenposten, kan du sikkert tjene rundt 4000 kroner i måneden, men da må du levere avisene hver ukedag. Disse jobbene er for folk som er motiverte, for du tjener ikke mye og du må traske rundt med avisene i et par timer, uansett hvor dårlig været er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...