14årigjente Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hei hei! Hvem synte ikke fregner er søtt? Jeg har alltid ønsket meg det! Begynte allerede som 5 åring å snakke om at jeg ville ha det! Så klart må man være lik alle andre, haha. Den eneste anledningen jeg kan få fregner er vist jeg ligger 1 time og tar sol, men det ødelegger bare huden. Pluss at det har blitt aldersgrense nå! Så det jeg lurer på er om noen vet hvordan man kan få fregner? Det hjelper ikke hvis jeg soler meg! Så det er sagt! Er til og med så desperat at jeg har prøvd å tegne på med conseeler.. Pleas, hjelp en 14 årig jente! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Pleier å funke med høyfjellssol. Ikke lampen, men faktisk sol. Lenke til kommentar
14årigjente Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Da skal jeg teste ut det! Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Tror egeneltig den eneste muligheten er å sole seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå