Laila - Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Gulspurv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Gode farger og fint eksponert bilde av Gulspurven, Jentungen 1 Versjon 3 virker å ha bedre skarphet enn versjon 1. Synes dog ikke komposisjonen i versjon 3 ble optimal og vil vel gå for versjon 1 og beskjære den venstre sida og la treet som er til venstre for fuglen være en del av ramma. 2 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Fint bilde av spurven med fine kompl. farger:) Enig med Birger forøvrig:) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg kopierer Birger ;-) enig der og ønsker deg en fortsatt god Påske ;-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Gode farger og fint eksponert bilde av Gulspurven, Jentungen 1 :)Versjon 3 virker å ha bedre skarphet enn versjon 1.Synes dog ikke komposisjonen i versjon 3 ble optimal og vil vel gå for versjon 1 og beskjære den venstre sida og la treet som er til venstre for fuglen være en del av ramma. Tusen takk Birger! Tilbakemeldingen din ga meg mye god informasjon som jeg vil ta med meg Ønsker deg en fortsatt god påske! Fint bilde av spurven med fine kompl. farger:) Enig med Birger forøvrig:) Tusen takk Solvip:) Fortsatt god påske til deg også Jeg kopierer Birger ;-) enig der og ønsker deg en fortsatt god Påske ;-) Tusen takk Leif Ønsker deg også en fortsatt god påske:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Virkelig bra.Flott lys og god skarhet. Og att miljøet i v1 ble med er bare ett pluss;) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Tusen takk Birger! Tilbakemeldingen din ga meg mye god informasjon som jeg vil ta med meg Ønsker deg en fortsatt god påske! Tusen takk Solvip:) Fortsatt god påske til deg også Tusen takk Leif Ønsker deg også en fortsatt god påske:) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Virkelig bra.Flott lys og god skarhet. Og att miljøet i v1 ble med er bare ett pluss;) Takk Jan Erik, hyggelig å høre Hadde ikke så mange valg heller da, så mange grener, nesten umulig å ikke få noen foran spurven. Og på noen fikk jeg hele skyggen bare på ansiktet. Ikke hadde jeg linse som kunne komme nærmere og ta tettere snitt heller, så noen premisser var jo lagt. Ønsker deg fortsatt god påske Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 virkelig fine bilder av gulspurven, skarp, flotte farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg