TheHolyPope Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hva vil kvalifisere seg som "ja" på de følgende spørsmålene på søknadsweb: 1: Har du høyere utdanning fra annen institusjon? 2: Har du høyere utdanning fra annen institusjon? Jeg fullfører forkurs til ingeniør nå til sommeren. Har fullført 2 år videregående og fått fagbrev. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Det som vil kvalifisere til ja er vel om du har høyere utdanning frs en annen institusjon enn den du søker på. Antar at det medd høyere utdanning menes utdanning som gir deg studiepoeng, altså høgskole eller universitet. Lenke til kommentar
TheHolyPope Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 oi, skjedde litt feil i copy-paste`en der. Det andre spørsmålet skulle være: Søker du opptak på grunnlag av realkompetanse? Men, så utifra det første spørsmålet så har jeg altså høyere utdanning(når dette året er slutt)? Lenke til kommentar
newname Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Men, så utifra det første spørsmålet så har jeg altså høyere utdanning(når dette året er slutt)? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå