fiskfisk Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Fem overlevende prøver å redde seg ut av helvete. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Nå kommer det en oppfølger til dette brettspillet. Er litt over to døgn igjen av Kickstarter-kampanjen: http://www.kickstarter.com/projects/coolminiornot/zombicide-season-2?ref=home_popular. Har fått inn over $1.7 millioner av $25k etterspurte. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Viktig å passe på å bidra på minst "Inmate"-nivå i tilfelle, ettersom du må ha enten Prison Outbreak eller Zombicide for å kunne bruke Toxic City Mall. Det er et hav med småfigurer i spillet, så ikke uten grunn at det koster litt over hva vanlige brettspill gjør. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 At du ikke har fått malt zombiene dine er en skam, Mats. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Enig, er en skam at han ikke har malt zombiene mine. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 At du ikke har fått malt zombiene dine er en skam, Mats. Vi pratet faktisk om å sende dem i posten over fjellet ... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Kult med saker om brettspill! Mer! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 er ikke Ludo kult nok lengre? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Viktig å passe på å bidra på minst "Inmate"-nivå i tilfelle, ettersom du må ha enten Prison Outbreak eller Zombicide for å kunne bruke Toxic City Mall. Det er et hav med småfigurer i spillet, så ikke uten grunn at det koster litt over hva vanlige brettspill gjør. Brettspill koster da ofte en del. Har flere spill til over 500. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Viktig å passe på å bidra på minst "Inmate"-nivå i tilfelle, ettersom du må ha enten Prison Outbreak eller Zombicide for å kunne bruke Toxic City Mall. Det er et hav med småfigurer i spillet, så ikke uten grunn at det koster litt over hva vanlige brettspill gjør.Brettspill koster da ofte en del. Har flere spill til over 500. Absolutt, men dette er i det øvre sjiktet av hva du vanligvis betaler for spill fra utlandet, selv om det ikke er veldig dyrt sammenlignet med hva du får for pengene. :-) Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hadde lett kjøpt om det ikke var for at det kommer 25% moms og tollgebyr i tillegg... >_> Eller kan man muligens få dem til å jukse med tollverdien? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Tror disse folkene sender fra Europa til Europeiske kunder, så moms og toll skal allerede være håndtert. Jeg har ingen anelse om hvordan det der fungerer, men jeg fikk aldri noe ekstrakrav da jeg fikk Zombicide sesong 1, såvidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Veldig bra at dere skriver om brettspill. Noe jeg føler har manglet Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Hadde lett kjøpt om det ikke var for at det kommer 25% moms og tollgebyr i tillegg... >_>Eller kan man muligens få dem til å jukse med tollverdien? Det virker som norske tollmyndigheter er ganske inkonsikvente når det kommer til brettspill. Noen ganger regnes de som leker, som er tollbelagt. Mens andre ganger regnes de som trykksaker(bøker), som er fritatt fra toll. Tidligere i år kjøpte jeg brettspill til over 350$(250$+100$moms) fra coolstuffinc.com uten å måtte betale toll. Hvis du bestiller brettspill fra utlandet har du ingen garantier for om du må betale toll eller ikke, men om du spesifiserer at de skal mærke spillene som trykksaker kan du slippe unna, uten å bryte noen lover eller jukse med tollverdien. Endret 31. mars 2013 av NordicGamer Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Leker er tollfrie, men ikke momsfrie. Bøker er både toll- og momsfrie. Og du må ikke betale noe i moms til landet du handler fra. Amazon er flinke på å trekke fra VAT (moms) når du handler, men det er ikke alle som gjør det. Tror ikke de er pålagt å gjøre det, uansett. Merker de spillene som bøker, så glir det gjennom. Lenke til kommentar
After8 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Takk for en flott omtale om et spill jeg aldri har hørt om, men som jeg har sett etter i en god stund nå! Dette skal definitivt kjøpes, både originalspillet og oppfølgeren, og alle de ekstragreiene som måtte komme! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Her spiller Will Wheaton og gjengen spillet: http://www.youtube.com/watch?v=UhLU2-BuhMI&list=PL4F80C7D2DC8D9B6C&index=9 Endret 4. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Her spiller Will Wheaton og gjengen spillet: Feil spill. Det der er Last Night on Earth. Zombicide er et helt annet brettspill med lignende tematikk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Du har selvsagt helt rett. Så litt for fort på bildene i artikkelen før jeg postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå