Gå til innhold

Hvor mye er filmsamlingen verdt?


FrihetensRegn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver ikke å imponere noen, men hva skal jeg ellers kalle det, det er jo en samling av filmer, altså en filmsamlig, enten det er 2 eller 1000 filmer...

 

Det var ikke meningen å virke nedlatende. :) Poenget mitt var bare at jeg tror ikke det er mange som er interessert i å kjøpe en samling av så få filmer.

Lenke til kommentar

Jeg har 30 DVD'er av forskjellig kvalitet, mesteparten amerikanske action og dramafilmer. Og så har jeg seks Blu Ray filmer.

 

Hvor mye er dette verdt, eller kan jeg like godt bare gi det vekk til en venn?

 

Det er sikkert en skoleklasse som skal ha loppemarked for å finansiere klassetur i nærheten :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det du har er en liten bunke med dvder :)

 

20-25 kroner for hver dvd (hvis du finner noen som vil kjøpe) 50-75 for bd.

 

DVD filmer har jeg sluttet å selge, er lettere å gi de bort, for mye jobb for lite penger i retur.

Har du gitt bort alle DVDene? :p

Har begynt å gi bort endel av det jeg har kjøpt på BD da det er lite vits at de ligger å tar plass.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

20-25 kroner for hver dvd

Ikke faen! Hadde masse DVD-er jeg prøvde å selge på Finn kort tid tilbake. Begynte på 15kr, ingen solgt. Deretter 10kr, noen få solgt. Måtte sette ned til 7kr, og det hjalp ikke engang. Endte opp med å selge de til en i familien for 10kr stykke.

 

For øvrig har jeg samme taktikk som deg, Frank, når jeg selger DVD-er. Selger de jeg vil kjøpe igjen på Blu-Ray billig, eventuelt gir de bort til pappa. Er ikke noe stort tap akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...