x-team Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Vurderer og kjøpe en snøscooter motor fra USA, siden det er 1/4 av Norge priser der borte. Denne veier vel rundt 40kg, hvem kan brukes til og sende dette med da? DHL. USPS, Feedex eller? Noen som har mottatt noe 'stort fra USA' eller utlandet før, hva vil dette komme til og koste evnt? Selve motoren er jo ikke så stor da, bærer den fint i armene.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Du kan sende det som sjøfrakt (på båt) via Jetcarrier: http://www.jetcarrier.com/info/magporto.asp#seafreight Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) JetCarrier sender til Norge, både på fly og båt. Regner med flyfrakt blir uforholdsmessig dyrt, men båt er nok kurant hvis du har tid til å vente. Edit: slått på målstreken. Endret 29. mars 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
x-team Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Har tid nok og vente, scooter sesongen min er jo uansett over siden jeg knuste motoren i scooteren min for et par dager siden. Ser jo at det koster jo faktisik ikke mer enn 295kr og sende med jetcarrier, 5-70kg. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ja, men i tillegg har du frakt fra selger til Jetcarrier sin terminal i USA samt frakt fra Jetcarrier sin terminal i Norge til din adresse. Og så har en jo ting som mva og eventuelt tollsatser. Men ja, å krysse atlanteren med båt er ikke spesielt dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå