appelsinbrus Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Skal spille litt her, men så er det en som mangler mus. Så da må vi spille noe der man ikke trenger annen mus enn paden.. Forslag? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Man må da ha mus der og? Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Nei, funker helt greit med padden, selv om man er dårligere stilt en andre med mus. Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Nei, funker helt greit med padden, selv om man er dårligere stilt en andre med mus. Av personlig erfaring, ville jeg heller brukt musetaster enn å bruke mousepad. Endret 2. mai 2013 av Soiarn Lenke til kommentar
Zplatter Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Sacred Citadel Castel crashers Trine / Trine 2 (eneste problemet er at Trine 1 ikke har online funksjon) Wanderlust: Rebirth Tobe's vertical adventure Ikke akkurat Co-op spill men kan spilles sammen. Trials Trackmania Det er de jeg kan tenke på i farten som man ikke trenger mus på, ville også nevnt Half-Minute Hero, men kan ikke huske om du må bruke mus eller ikke, det er ialfall ikke en stor del å bruke mus på det spillet. Hvis det er noen flere spill dere vil nevne som ikke er et FPS og er Co-op så gjerne nevn flere. Endret 2. mai 2013 av Zplatter Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ikke i svarte helvette om det går ann å spille med jævla mousepad på Minecraft. Ikke narr meg til å le. Det fungerer bedre å bruke satans musetaster enn å bruke mousepad på Minecraft. IMHO, don't listen to him. Bare på grunn av ordbruken din skjønner man at du ikke er til å høre på. Har selv spilt i nesten 3 måneder med mousepad, siden musa var på reperasjon. Så klart, det er mye bedre med mus, men padden kan brukes. Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bare på grunn av ordbruken din skjønner man at du ikke er til å høre på. Har selv spilt i nesten 3 måneder med mousepad, siden musa var på reperasjon. Så klart, det er mye bedre med mus, men padden kan brukes. Snakker av personlig erfaring. Var en tid der jeg faktisk brukte musetaster. Dessuten var det ment på spøk + jeg var ganske trøtt. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Bare på grunn av ordbruken din skjønner man at du ikke er til å høre på. Har selv spilt i nesten 3 måneder med mousepad, siden musa var på reperasjon. Så klart, det er mye bedre med mus, men padden kan brukes. Du sendte musa på reparasjon? Var den dyr eller? o_O Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Du sendte musa på reparasjon? Var den dyr eller? o_O Pad + Minecraft/CSS/Any Game = Not a good match. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Du sendte musa på reparasjon? Var den dyr eller? o_O Var min trofaste Razer DeathAdder Respawn, orket ikke kjøpe ny! Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Haha.. Hva kosta reparasjonen da? Skal sies at jeg var storforbruker av muser i min akk så mørke gamer-fortid. Dårlig kombo når man har lett for å bli "varm" og har god motstand i feks CS... Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kom på forsikringa, siden det var et "uhell" at den fikk fuktskader av et lengre fall og snøbading. Skyldte såklart på år jeg mista litt vann på den. Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Må bare si at Trine 2 var utrolig artig å spille sammens med en venn. Selv om det blir mere ødelegging for hverandre og generelt kuking rundt var det ekstremt artig! Av og til kan man ha det artig med å tulle med hverandre men noen ganger må man bare ta seg sammen å samarbeide godt. Akkurat slik et spill skal være syns jeg. Hjelper på at det er ganske pent å se på og at soundtracket er ganske bra! Trine 2 fungerer også heeelt fint på mousepad. Endret 9. mai 2013 av Haygon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå