BlooBerry Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hei Jeg trenge hjelp med valg av problemstilling til særemne oppgaven min. Jeg har valgt å lese De Fire og Han Som Gjør Galt Verre av Hans Frederik Follestad. Har dere noen tips? Kanskje noen har allerede hatt særemne om de bøkene og kan hjelpe meg? Særemnet mitt skal være en muntlig presentasjon på rundt 15 min. Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) TOM Endret 14. desember 2013 av Zoku Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 En klassisk problemstilling ang. fantasy er jo hvordan en fantasybok/-serie passer inn i fantasysjangeren. Finn typiske fantasytrekk og se om De Fire Og Han Som Gjør Galt Værre har dette eller ei. Hva skiller bøkene fra andre fantasybøker? Grunnlaget i bøkene er jo egentlig ganske standard fantasy, men Follestad foretar en hel del andre vinklinger enn mye annen fantasy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IFb0qEISeP Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei Jeg trenge hjelp med valg av problemstilling til særemne oppgaven min. Jeg har valgt å lese De Fire og Han Som Gjør Galt Verre av Hans Frederik Follestad. Har dere noen tips? Kanskje noen har allerede hatt særemne om de bøkene og kan hjelpe meg? Særemnet mitt skal være en muntlig presentasjon på rundt 15 min. Tusen takk på forhånd! Hva ble det til? Har tenkt på det samme emnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå