sword Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Laptop: Hva skal maskinen brukes til? - Word, Excel, Powerpoint - Fremvisning av HD-video på prosjektor (VGA-port) Prisantydning - Så billig som mulig, helst under 7000 Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer - 15" skjerm - SSD-disk, 128GB, trenger ikke større - VGA-port - Skjermkortet må kunne spille HD-video uten særlig støy pga. varme - Må være helt komplett, med alt inkl. Har ikke mulighet til å sette inn SSD selv, siden han som skal ha den ikke har peiling, bor et annet sted i landet, og vil bare ha en PC fortest mulig som virker greit til sitt veldig enkle bruk. Noen forslag folkens? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Å få en 15,6 tommer med 128 GB SSD til den prisen er nesten umulig. - Du har f.eks denne Asus'en som er en ålright ultrabook-PC til vanlig bruk, den har dog 24 GB og 500 GB hardisk, noe jeg heller anbefaler enn å ha 128 gb SSD alene(Du vil få den kjappe oppstarten med 24 gb, og det er vel viktigst). Fordelen er også at det er Asus(god kvalitet) og den har en fint design også. En av de beste løsningene til prisen hvis du skal ha noen form for SSD uten å montere selv, vil jeg påstå. - Ønsker du en kraftig PC har du denne PCen, som er et svært godt kjøp til prisen. Den kommer på litt over 9.000 med operativsystem og instalasjon som Multicom fikser, så det overstiger budsjettet ditt, men er noe av det du må opp i hvis du skal ha 128 gb SSD ferdig montert. Endret 29. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
GH123 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Du kan jo se på denne om du vil kjøpe brukt. Den har stor SSD men ingen harddisk, men vis den bare skal brukes til kontorarbeid trenger den ikke større vil jeg tro. Går veldig stille og er fin å se på. Ikke for ingenting at disse brukes av sjefer rundt om i verden http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/28822 Lenke til kommentar
sword Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Takk for bra tips, dere! Den brukte ser grei ut, men litt dyr til å være brukt. Siden det er umulig å vite hva slags latente problemer som kan følge med en brukt PC er jeg skeptisk til å kjøpe en til nesten samme pris som ny. Lenke til kommentar
sword Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Det holder med kun 128GB SSD. Trenger ikke mer plass. Lenke til kommentar
sword Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Har kikket litt rundt, og denne virker som en grei laptop til behovet: http://www.dustinhome.no/product/5010664043/sony-vaio-t1312v1es-ci5-1-7-4gb-128-ssd-13-touch-w8/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå