Viz3L Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Emnet sier alt, jeg er på utkikk etter unix hardware. Nytt eller gammelt, gratis eller til en pris, fungerende eller defekt. PM meg så kan vi komme på en løsning. jeg er spesielt interessert i CRT skjermene til sun, tastaturene til sun etc. Lenke til kommentar
Viz3L Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Emnet sier alt, jeg er på utkikk etter unix hardware. Nytt eller gammelt, gratis eller til en pris, fungerende eller defekt. PM meg så kan vi komme på en løsning. jeg er spesielt interessert i CRT skjermene til sun, tastaturene til sun etc. En liten oppdatering; jeg er spesielt interessert i utstyr som kjører solaris eller irix. Noe Alpha hardware hadde også vært interessant. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Beklager, men Indy'n, Fuel'n og en Blade1k har jeg ikke tenkt å gi fra meg på mange år ennå. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Tja, jeg kjører Solaris 10 på Intel hw, har fungert i 5 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå