Rustymagus Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Morsom spøkelsesjakt med en sjarmerende feiging. Les hele saken Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Først ut i årets Luigi-bonanza er Luigi's Mansion 2, oppfølgeren som har latt vente på seg i 12 år. Det første Luigi's Mansion var en lanseringstittel til Gamecube i 2001... WHAAT, er det virkelig så lenge siden? Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Først ut i årets Luigi-bonanza er Luigi's Mansion 2, oppfølgeren som har latt vente på seg i 12 år. Det første Luigi's Mansion var en lanseringstittel til Gamecube i 2001...WHAAT, er det virkelig så lenge siden? Haha, for det føles ikke sånn ut Men det ble jo ikke så veldig kjent, før de som laga Luigi's Mansion, gikk konken.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Bare jeg som krysser fingrene for at en Wii U versjon dukker opp litt senere? 1 Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Koser meg sålangt ^_^ litt irriterende med "telefonen" som ringer hele tiden, og den stykkvise oppdelingen, men ellers herlig! Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Coveret lyser i mørket!!!!! Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Bare jeg som krysser fingrene for at en Wii U versjon dukker opp litt senere? Har vært litt rykter rundt det. Play hadde det listet blandt WiiU titler en stund, men ikke akkurat håndfaste bevis http://www.gamespot.com/news/luigis-mansion-2-listed-for-wii-u-retail-radar-6376554 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå