reodor78 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hei. Har akkurat installert office home og student 2013, når jeg åpner Word og prøve og åpne en tom side eller et dokument får jeg feilmelding: En feil har oppstått og programmet lukkes. Så lukker Word seg. Det samme skjer i excel, men PowerPoint funker som det skal. Er det noen her som vet hva som kan være galt??? Har prøvd og avinstalere og installert alt på nytt. Kjører win 7 Hilsen Christian. Lenke til kommentar
Valfader Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 http://www.libreoffice.org/download Gratis. Støtter alle formater. Har akkurat samme funksjonalitet. Lenke til kommentar
myhanken Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Valfader: Er ikkje sikker på om Libre støttar embedda lyd i PowerPoint-filene. Så, heldige reodor78 som i det minste får PowerPoint til å fungera. Eg får denne feilmeldinga både under installasjon og ved opning av alle Office-programma, etter rein installasjon av både Windows 8.1 og Office Home and Student 2013. Endret 28. september 2014 av myhanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå