Tunky Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hei.. Vifta i laptopen min har begynt å bråke veldig. Det gjelder en Asus U36SD. Har skrudd den opp og prøvd å fjerne støv. Var litt vanskelig å komme til, men fikk fjerna en fin dott. Begynner å lure på om vifta kan være ødelagt når det ikke hjalp. Jeg er ikke superkyndig på dette, men jeg regner med det er ganske vanskelig å bytte vifte på en laptop. Noen andre ting jeg kan gjøre for å se om det hjelper? Kan jo være jeg ikke fikk rensa den godt nok også Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Lyd i vifter er som regel friksjon. Prøvd å olje den? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Det har jeg ikke. Tips til olje jeg kan bruke? Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Av tusenvis av laptoper vi får inn på service på jobben vil jeg si 30% av de går i retur med " byttet vifte" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Er dette garanti/reklamasjons-servicer? Regner vel med at jeg må punge ut for dette... Sendte en mail til Asus i første omgang. Det skal være to års garanti, men om dette er en garantiting vet jeg ikke. To år går ut i august.. Endret 31. mars 2013 av Knewt Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Er viften ødelagt innen for garantitiden betaler de ikke noe for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå