TeyanaJoy Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hei dere, har installert sims 3 på macen min og det fungerer helt som normalt frem til jeg skal begynne å spille (å lage simmer funker, det er når selve spillet skal starte som er problemet). Da avsluttes det uten varsel og jeg får opp en feilmelding. Dette skjer gang på gang og er utrolig frustrerende!! Er det noen som har noe tips? Har en Macbook Pro 13". Venninnen min har maken, men spillet fungerer på hennes. Jeg har sett at jeg har nok plass på harddisken til å kjøre spillet og jeg har avsluttet alle andre programmer men det fungerer fortsatt ikke. Kan ikke resette til fabrikkinstillinger fordi det er en skole-pc og har mye på den som jeg ikke kan miste. Noen forslag? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Og hva sier så feilmeldingen, mon tro. Lenke til kommentar
TeyanaJoy Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 "The sims tre avsluttet uventet osv". Så får jeg valgene "ok", "rapporter" eller "åpne på nytt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå