ThaHoward Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hvor lenge tror dere at det kommer til å fortsette? Nylig sa NK at de har moblisert og er klare for å nøytralisere amerikanske baser og SK. Hvordan tror dere at situasjonen kommer til å utvikle seg? Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 De har holdt på slik i mange mange år, de vil bare ha oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Fortsetter vel noen tiår til. Situasjonen kommer til å roe seg når USA tilbyr Nord Korea litt olje og mat, mot at Kim roer seg igjen. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Ja, men nylig sendte USA to B-2 bombere fra USA bare for å vise frem muskler. Og han nye Kim-en virker en del mer ustabil enn de forrige Kim-ene. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg tror Kimmer'n har lyst på en bitteliten krig til propagandabruk hjemme. Men jeg tror ikke han får det. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Norkoreas provokasjoner er et ledd i et spill, som er planlagt og skal føre til en krig som bakmennene vil ha. Nordkorea har nå erklært krig mot USA og dørkorea, og de har satt raketter og hæren i alarmbredskap, så nå kan det bryte ut krig når som helst. Dette blir antakelig begynnelsen på 3 verdenskrig. Endret 29. mars 2013 av Baltazar94 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Norkoreas provokasjoner er et ledd i et spill, som er planlagt og skal føre til en krig som bakmennene vil ha. Nordkorea har nå erklært krig mot USA og dørkorea, og de har satt raketter og hæren i alarmbredskap, så nå kan det bryte ut krig når som helst. Hmm har du kilder på det? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Dette blir antakelig begynnelsen på 3 verdenskrig. Tvilsomt. Har lest om den såkalte begynnelsen på 3. verdenskrig siden 2008. Sensasjonelle nyheter. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Norkoreas provokasjoner er et ledd i et spill, som er planlagt og skal føre til en krig som bakmennene vil ha. Nordkorea har nå erklært krig mot USA og dørkorea, og de har satt raketter og hæren i alarmbredskap, så nå kan det bryte ut krig når som helst. Dette blir antakelig begynnelsen på 3 verdenskrig. Du var ikke seriøs nå vel? Håper du mente det som ironi for hvis ikke må det være noe av det dummeste jeg har lest. Og nei, Nordkorea har IKKE erklært krig mot USA, det er tomme trusler som har pågått slik i årevis. De bare prøver å tøffe seg litt med prøvesprengninger de har fått sanksjoner mot. De har ingen allierte og ingen muskler å vise til i en eventuell krig. Nordkorea vil IKKE ha noen brikker med i spillet i en eventuell start av 3. verdenskrig. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ikke helt sant. Nord korea er til dels alliert med Kina. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Hmm har du kilder på det? Ja det har jeg. Ellers ville jeg jo ikke sagt det. Endret 29. mars 2013 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Begynner å bli lei av hele NK og truslene som kommer. Er samme gamle. Jeg synes det er rart at Kimduden ikke heller vil utvikle landet istedet så slipper både han og resten av verden dette propagandaopplegget gang etter gang. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Ja det har jeg. Ellers ville jeg jo ikke sagt det. Og kildene er? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Nord-Korea trenger ikke erklære krig mot noen, nesten. De er formelt i krig med mange land, deriblandt Norge. Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 [..] Jeg synes det er rart at Kimduden ikke heller vil utvikle landet istedet så slipper både han og resten av verden dette propagandaopplegget gang etter gang. Jeg tror ikke han er oppegående nok til å forstå seg på sånt. Han er vel mer opptatt av mat og sex. "Kilde": http://www.nettavisen.no/nyheter/article3298241.ece 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ja det har jeg. Ellers ville jeg jo ikke sagt det. Jeg spurte deg om noe: "Du var ikke seriøs nå vel? Håper du mente det som ironi for hvis ikke må det være noe av det dummeste jeg har lest." Seriøst. Les deg opp om ting før du begynner å forutse verdenskriger i all offentlighet der et plenum av mennesker kan lese de dumme ting som blir sagt. Syntes du ikke selv det virker litt dumt at ikke media eller stortingspolitikere, MEN at en liten gutt/mann sitter hjemme på rommet sitt og forutser verdenskriger på forumer? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Tvilsomt. Har lest om den såkalte begynnelsen på 3. verdenskrig siden 2008. Sensasjonelle nyheter. Ja planleggingen har pågått lenge, faktisk i godt over 100 år. Men timingen må vre riktig for dem som står bak, våpenteknologien må også være på plass, og alle parter må være klar til krig. Om det skjer nå, vet ikke jeg. Men jeg vet at nordkorea er klar, og at en krig kan bryte ut når som helst. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ja planleggingen har pågått lenge, faktisk i godt over 100 år. Men timingen må vre riktig for dem som står bak, våpenteknologien må også være på plass, og alle parter må være klar til krig. Om det skjer nå, vet ikke jeg. Men jeg vet at nordkorea er klar, og at en krig kan bryte ut når som helst. Å herregud... Nå backer jeg ut, da dette blir for dumt... 1 Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Om det skjer nå, vet ikke jeg. Men jeg vet at nordkorea er klar, og at en krig kan bryte ut når som helst. Du vet ingenting. 1 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg tror ikke han er oppegående nok til å forstå seg på sånt. Han er vel mer opptatt av mat og sex. "Kilde": http://www.nettavisen.no/nyheter/article3298241.ece Nei det er ganske utrolig. That said: jeg tror det hadde vært utrolig interessant å vært turist i NK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå