Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Verdens fineste og største hus

Anbefalte innlegg

Det blir ganske fort vulgært med slike prangende og alt for store hus. Kvaliteten på slike "MacMansions" er vel også ikke uten videre så høy etter det jeg har hørt. Det er staffasje og pynt, overdrivelser og sløsing. Meningen er at det skal se bra ut - eller rettere sagt: Meningen er å flashe hvor god råd man har. Jeg synes ikke det er noe vakkert i det.

Gi meg et funksjonelt, arkitekttegnet hus med god byggekvalitet på 120 kvadrat - ikke et monument over dårlig smak og overfladiskhet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig mange fine villaer i denne tråden men er delvis enig i at det er uforståelig at folk bruker penger på slike ekstreme villaer. Men, hadde jeg vært milliardær hadde jeg hatt et hus på maks 300 kvm og tre etasjes garasje (med heis og 500 kvm pr etasje). Noe mange sikkert synes er rart. Så vær sin lyst og har man pengene må man få lov til å bruke de som man ønsker uten å forsvare sine handlinger :)

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Besøkte Hearst Castle i California for noen år siden. Det er det sykeste jeg har sett. Alt som så ut som gull, var gull. Materialer var hentet fra Europa for å skape autentiske europeiske stiler på rommene.

hearst-castle-california.jpg

For å tone det hele "litt ned", et er de fineste husene som er til salgs i Norge i dag etter min mening:

17_726364878_xl.jpg

Løp og kjøp!

Enda et til salgs i Vestfold:

06_1314559850_xl.jpg

Endret av Dassen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

John Travoltas hus med gater for to jet-fly: Kjekt å ha! :lol:

Mtp. at han er pilot og har hele 5 egne fly og privat(?) flystripe som nabo er det nok ganske praktisk ja :p

Jada, det er en privatbolig:

a97098_g058_1-billion-house.jpg

Andre:

a97098_g058_2-most-expensive.jpg

a97098_g058_6-versailles.jpg

a97098_g058_3-aaron-spelling.jpg

Bill Gates forhodsvis beskjedne hjem, men er større en det ser ut som, mye skjult.

Bill-Gates-Home-full-View.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fråtsere hele gjengen

Misunnelig eller?

Som egentlig ikke har noe med dette emnet å gjøre. Dette derimot:

34ru54k.jpg

Er bare å innrømme at man ikke foretrekker i å bo i en liten 18 kvm fiseleilighet i Oslo

til en "verdi" av 3,5 mil kr. når man får kjøp enorme hus til samme pris hehe.

Endret av SummerSlush
  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...