Elin K Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er alltid kald på hender og føtter til og med om sommeren. Er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Sikkert dårlig blodomløp. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Har det samma selv. Jeg har noe som heter Raynauds syndrome. Lenke til kommentar
Elin K Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Sikkert dårlig blodomløp. Trodde rett og slett at dårlig blodomløp rammet eldre folk. Men har tenkt tanken. Takk for svar! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 kan jeg spørre om du holder deg aktiv? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 I Kina har mange jenter det problem også. Drikke varm vann, spise mer pepper, ginger, chili. Også vi ofte ha 'fotbad' hjemme. Jeg har det for halv time hverdag om vinteren. Det er hjelpsomt. Jeg vil ta pushups hvis jeg er kald. Yoga er fremdeles hjelpsomt. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Du får dårlig blodomløp av masse rart, ikke bare alderdom. Kan komme av røyking, for lite aktivitet eller f.eks det å være tynn (litt ekstra fett varmer mer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå