Glennis`n Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Skal handle nye deler, Her er lista. trur dere det blir bra? nokon som evt har tips om endringer? det som ikkje er i lista her det har eg takk for svar Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ikke kjøp den Intel vannkjølinga. Kjøp bedre. Trenger du i7-3770k? i5-3570k yter like bra i spill. Du har heller ikke RAM og hardisk. Ellers bra! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Han konstaterte jo også i førstepost at han hadde alt annet som ikke sto på lista. Lese litt bedre neste gang eller? Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 har ram, disker osv, men lurte på denne er den ok? men går den fint og montere radiatoren i toppen av en kabinett? altså slik att radiatoren blir liggende? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ikke kjøp den Intel vannkjølinga. Kjøp bedre. Trenger du i7-3770k? i5-3570k yter like bra i spill. Du har heller ikke RAM og hardisk. Ellers bra! Skal man først gå for et god damn Titan kort hører nesten i7 med... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Skal man først gå for et god damn Titan kort hører nesten i7 med... Hvorfor? På de fleste Titan-maskinene jeg har sett er i7-3930k standard.. Endret 1. april 2013 av iFire 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Skal man først bruke såpass med penger på en maskin så er den lille oppgraderingen fra 3570k til 3770k verdt pengene. vi snakker jo her en oppgradering på 500-600kr. Om det er en oppgradering folk stiller seg undrende til lurer jeg heller på hva TS skal med Titankort i utgangspunktet. Skal dette være gaming-build så er et GTX680 til 3500kr mer en det som trengs. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg merker stor forskjell på GTX 680 og Titan i f.eks Crysis 3 og Farcry 3. Dog skal det sies at jeg har en rigg med 3x680 og 3930k og en med 3770k + 2x titan oppe å går nå. Crysis 3 og FC3 er såpass krevende med mye grafikk på at GTX 680 blir litt tamt. Det er ikkje minne det er for lite av, men det er rett og slett for lite "futt" Ett titan kort hadde ikkje jeg vært i tvil om å kjøpe, når man vet med sikkerhet at det ikkje vil komme noe i nær fremtid av single kort som kommer til å bli like raske. Ellers ville jeg faktisk anbefale 3770K siden disse 2 spilla jeg nevnte faktisk utnytter HT, og flere kjerner. Personlig liker jeg best å ha 6 kjerner, men så betaler man også for det. Og bør kanskje bruke dem som ved rendering. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) har ram, disker osv, men lurte på denne er den ok? men går den fint og montere radiatoren i toppen av en kabinett? altså slik att radiatoren blir liggende? Her ser du hvilke kabinetter den støtter: (Svaret er ja!)http://www.nzxt.com/...ility%201.1.pdf Den skal være den beste på markedet for tiden. Har vurdert den selv. Endret 1. april 2013 av kalleklovn12 1 Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Her ser du hvilke kabinetter den støtter: (Svaret er ja!)http://www.nzxt.com/...ility%201.1.pdf Den skal være den beste på markedet for tiden. Har vurdert den selv. den var jo genial! takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå