litol74 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg får ikke media player til å fungere. Har den nyeste versjonen,versjon 9. Får ikke opp noen feilmeldinger heller.. Noen gode tips? Litol74 Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg får ikke media player til å fungere. Har den nyeste versjonen,versjon 9. Får ikke opp noen feilmeldinger heller..Noen gode tips? Litol74 ¨ Hva skjer når du prøver å starte den da? Beskriv litt bedre.. Lenke til kommentar
litol74 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Hei! Streamingen fungerer ikke, eks. når jeg går inn på videoer på VG-nett. Når jeg trykker Play på spilleren, skjer det ingenting.. Mvh litol74 Lenke til kommentar
guom Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har du prøvd å 'lagre mål som'? Lenke til kommentar
litol74 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Hvordan gjør man d? Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Klikk med høyre på linken og velg det i menyen som spretter opp Lenke til kommentar
litol74 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Hei! Da får jeg denne feilmeldingen: "Kan ikke laste ned fra mpPopVideo(870). Kan ikke åpne dette Internett-område. Det aktuelle område er enten utilgjengelig eller finnes ikke. Prøv på nytt senere." litol74 Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hei!Da får jeg denne feilmeldingen: "Kan ikke laste ned fra mpPopVideo(870). Kan ikke åpne dette Internett-område. Det aktuelle område er enten utilgjengelig eller finnes ikke. Prøv på nytt senere." litol74 Får du til å spille av andre ting, som mp3, Aavi, mpeg.. Det skader jo heller ikke å prøve å skaffe en codec. Divx f.eks? Og forresten tror jeg videone hos VG er kopibeskyttet[/url] Lenke til kommentar
litol74 Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Media Playeren fungerer ikke noen plasser, har prøvd både på VG-nett, TV2, NRK o.s.v. Har ikke prøvd å laste ned mp3, mpeg.. mvh litol74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå